AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Hvor henter dere inspirasjon til byen/fest-antrekk? Jeg skal ut i helgen, og har ingen anelse om hva jeg skal ha på meg. Har forsåvidt ikke noe i skapet heller, så må på shopping i løpet av uken. Anonym poster: 21d087ae4a9e03163f2f97156d629daf
Adele Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Jeg er sjeldent ute på byen, men når jeg skal ut, føler jeg litt på hvordan jeg føler meg. Er man utilpass i det man har på seg, ja, da blir ikke kvelden så super..
Adele Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Og hvor jeg finner inspirasjon fra? Blogger, bilder, og egen inspirasjon.
awesome. Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Som Adele sier er det viktigste at du føler deg vel. Jeg går nesten aldri med kjole på byen, selv om jeg bruker det mye til hverdags. Går som regel for en fin bluse eller topp som gjerne er litt baggy, med høytlivsbukse eller blyantskjørt til. Altså, ikke mye mer pyntet enn jeg er til hverdags, men tar det igjen på hår, sminke osv. Inspirasjon får jeg fra venninner, andre folk jeg ser og diverse nettsider som lookbook. 1
kills Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Jeg synes ikke det hjelper mye å se på bilder av antrekk, det kommer an på dagsformen og gjerne også været. Kjole, skjørt og topp, jeans og blazer og disco pants er gjengangere hos meg hvertfall.
Wonders Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 (endret) nå dirrer det i pinterest fingeren min ja... Endret 9. januar 2013 av Wonders 1
lintin Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Sikle! Kan du please dele lenken til brukeren på Pinterest? Ble helt forelsker i den grå kjolen på bilde #2
lintin Skrevet 12. januar 2013 #9 Skrevet 12. januar 2013 Never mind! Fant ut av det, er en Tiger of Sweden kjole:-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå