Gjest Trist pappa Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Hvorfor svikter så mange kvinner familien sin når de nærmer seg 40 åra? Fokuset på barn og mann blir byttet ut med en en exstrem egoisme, alt dreier seg plutselig om å dyrke seg selv, samme hvor høy prisen blir for familien som blir stående igjen som spørsmålstegn.Hva gjorde at ting gikk så uendelig galt? Er det et enormt behov for bekreftelse som ikke faller like naturlig etter mange års samliv,som kommer sent i fertil alder?eller er det hele noe som er hormonelt betinget,å ikke kan styres av den kvinnen som utsetter barn og mann for utfordringer de så gjerne burde vært spart for.
Torepop Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Nå er det 20 år til jeg er i 40 årene, så jeg kan ikke svare for disse damene, men jeg er nok så sikker på at mindretallet er slik. Du har nok vært en av de uheldige. Får håpe kona di tar seg sammen. 1
Gjest Snuppi Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Dette gjelder ikke bare for kvinner. Det er like trist uansett når slike ting skjer. Håper at det vil ordne seg for deg og barna dine. Endret 7. januar 2013 av Snuppi
Steinar40 Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Midtlivskrise. I dagens samfunn er ikke kvinner noe bedre vaksinert imot dette fenomenet enn menn. 4
Gjest trist pappa Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Redd det er for sent, for oss møkklei at hun kun har fokus på seg selv. Også blitt innformert om at hun viser stor inntresse for menn langt ned i 20åra når hun er ute på byen.Ikke akkurat en gift tobarnsmor verdig i mine øyne.Det går ubønnhørlig mot brudd,men jeg hater tanken på at barna må hit og dit.dessuten har mange år sammen gjort meg alt for glad i henne,selv om hun har gjort meg utrolig vondt er det vanskelig å si at nok er nok.
Gjest triste mor Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Hei, Opplever det samme som deg. Det har vært et år siden han har sagt at han skjedet seg og siden det jeg bare sorger! Det gjør vondt og det går ikke over. Vi har barn også som skifter hjem hver uke. Jeg er så sinte inni meg! Med alt jeg hører rundt meg, kan jeg fortelle deg at det er menn som de fleste ødelegger forholdet selv om det er ofte kvine som tar skritet ut. Lykke til,
Gjest SpaceBaby Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Det er typisk for damer når de runder 40 at de plutselig blir veldig interesserte i alt som har med "kåthet og glede" å gjøre. Bare så synd at de ikke er like opptatt av det mens de faktisk er attraktive. Aner ikke hva greia er, men det har sikkert noe med overgangsalderen å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Vi er fremdeles attractive når vi er 40 !
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 de av mine venner, både menn og damer, som har endra seg slik som dette, har alle mistet seg selv i morsrollen, og prøver å finne seg selv igjenn. frustrerende å se voksne oppføre seg som 17åringer på fylla..... Anonym poster: 0a14eaa3317c6e68062aaf72dcf4b3b8
MiracleG Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Som mann får jeg vel ikke lov til å ta kvinnens parti her, men jeg får ikke helt taket på historien din TS. Hva er det som driver dette frem hos henne? Vil ikke være med på å moralisere før sakens kjerne kommer tydeligere frem. Har hun plutselig bare blitt egoistisk og sluttet å bry seg om familien? 4
Steinar40 Skrevet 8. januar 2013 #11 Skrevet 8. januar 2013 Vi er fremdeles attractive når vi er 40 ! Og her ligger svaret på det TS spør om.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #12 Skrevet 8. januar 2013 Hvordan er forholdet deres? Får hun den bekreftelsen hun trenger fra deg? Er du flink til å vise at du setter pris på henne og elsker henne? Får hun nok sex? Nå legger ikke jeg automatisk skylden over på deg altså, men jeg undrer, hvorfor hun søker alt dette fra andre menn? Er det fordi hun ikke får det fra deg, og det har blitt et stort savn? Anonym poster: 25de49b23bc67247283ae2f906fe2e0c 3
Gjest Snuppi Skrevet 8. januar 2013 #13 Skrevet 8. januar 2013 Det er typisk for damer når de runder 40 at de plutselig blir veldig interesserte i alt som har med "kåthet og glede" å gjøre. Bare så synd at de ikke er like opptatt av det mens de faktisk er attraktive. Aner ikke hva greia er, men det har sikkert noe med overgangsalderen å gjøre. Kvinner er på topp seksuelt i 30-årene. Det begynner ikke i 40 årene.
Gjest Snuppi Skrevet 8. januar 2013 #14 Skrevet 8. januar 2013 Og her ligger svaret på det TS spør om. Det gir da ikke svar på noe som helst. Det er ingenting mer å dra ut av den setningen enn at kvinner fremdeles er attraktive i 40 årene.
Steinar40 Skrevet 8. januar 2013 #15 Skrevet 8. januar 2013 Det gir da ikke svar på noe som helst. Det er ingenting mer å dra ut av den setningen enn at kvinner fremdeles er attraktive i 40 årene. Det er behovet for å få bekreftelse på at de fortsatt er attraktive i 40 årene det dreier seg om. Og da helst i fra yngre attraktive mannfolk selvfølgelig. Hvis det skal ha noen verdi. Det er ikke nok å bare si det til seg selv skjønner du
Gjest trist dame Skrevet 8. januar 2013 #16 Skrevet 8. januar 2013 Jeg vet hvordan du har det. Min mann gjorde det samme da han nærmet seg 40 år. Selv nærmer jeg meg også 40 men har ingen planer/tanker/lyst til å bli slik. Lurer på om det har lav selvfølese og trenger bekreftelse. Eller om de er i en form for depresjon over "hva har jeg fått ut av livet?" og er jeg fortsatt attraktiv, har sjangs. Min mann sier selv at det er spenning som trakk..
Gjest Dina Skrevet 8. januar 2013 #17 Skrevet 8. januar 2013 Min mann gjorde det samme. Midtlivskrise. Trening, nye klær, fokus på utseendet, mye jobb, mye sosialt, utro, skilt. Idiot!
MiracleG Skrevet 9. januar 2013 #18 Skrevet 9. januar 2013 Kvinner er på topp seksuelt i 30-årene. Det begynner ikke i 40 årene. Er ikke dette også individuelt? Den jeg deiter er i midten av 50 og det seksuelle er helt mer aktivt og bedre enn mye annet jeg har vært borti. 1
MiracleG Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Det er forferdelig trist at det går mot slutten for dere. Hva med å ta en skikkelig alvorsprat? Og så er det ekstra leit når det er barn inne i bildet. Men hva om hun ikke føler seg lykkelig, og at det hun gjør er en måte å fortelle det på?
Gjest Snuppi Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Er ikke dette også individuelt? Den jeg deiter er i midten av 50 og det seksuelle er helt mer aktivt og bedre enn mye annet jeg har vært borti. Kvinner er på topp seksuelt i 30 årene, menn i begynnelsen av 20 årene. Etter overgangsalderen går vanligvis seksualdriften ned. Dette er ikke fasiten på alle selvsagt, men det var nå det jeg lærte da jeg hadde hadde om bla hormoner og seksualitet i anatomi. Endret 9. januar 2013 av Snuppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå