Gjest Purple Haze Skrevet 10. januar 2013 #21 Del Skrevet 10. januar 2013 Kan jeg aldri tenke meg. Skråblikk flommer jo over av tråder som omhandler forskjellige bloggere. De går visst aldri lei av å diskutere hver enkelt blogger, så da leser de tydeligvis mange blogger også, etter som de kan uttale seg så detaljert om dem. Selv har jeg knapt lest en blogg i hele mitt liv. Noe mer drepende kjedelig og overflatisk skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #22 Del Skrevet 10. januar 2013 Kan jeg aldri tenke meg. Skråblikk flommer jo over av tråder som omhandler forskjellige bloggere. De går visst aldri lei av å diskutere hver enkelt blogger, så da leser de tydeligvis mange blogger også, etter som de kan uttale seg så detaljert om dem. Selv har jeg knapt lest en blogg i hele mitt liv. Noe mer drepende kjedelig og overflatisk skal man lete lenge etter. Siden du aldri har lest en blogg har du ikke mye grunnlag for å uttale deg? For da vet du jo ikke hvilke blogger som finnes og spennvidden av disse. Anonym poster: 78f4a537acea8c37551331d21e8583ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. januar 2013 #23 Del Skrevet 11. januar 2013 Siden du aldri har lest en blogg har du ikke mye grunnlag for å uttale deg? For da vet du jo ikke hvilke blogger som finnes og spennvidden av disse. Anonym poster: 78f4a537acea8c37551331d21e8583ef Jeg sa knapt... Jeg har klikket meg inn på lenker til blogger i debatter her inne, og noe mer tanketomt skal man lete lenge etter. Men de har jo masse følgere, annonsører og klikk på bloggene sine, så de overlever nok en stund til. Etter hvert blir vel det markedet overmett også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #24 Del Skrevet 11. januar 2013 Det mange her glemmer er at en blogg ikke nødvendigvis er en "rosablogg". De bloggene jeg titter innom er skrevet av folk som har kunnskap og innsikt om et emne - kanskje er det et fagfelt jeg interesserer meg for, en hobby jeg har, samfunnsviten generelt. Det finnes absolutt gode blogger der ute Anonym poster: af4ed502bb0d3ccbc91f8bf27f9350ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #25 Del Skrevet 11. januar 2013 Har ikke funnet mange gode blogger ,kun disse barbiedukke jentene som hyler over seg om klær,sminke osv. Overfladiske ting som er like spennendes som å se på dopapiret henge på rullen Merkelig, for jeg finner stadig nye gode blogger - og ikke en "barbiedukke med sminketips" i sikte Akkurat nå leser jeg f.eks The Pervocracy - Sex. Feminism. BDSM. And some very, very naughty words. Anonym poster: af4ed502bb0d3ccbc91f8bf27f9350ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 11. januar 2013 #26 Del Skrevet 11. januar 2013 Om det holder på å dø ut eller ikke, vet jeg ikke. Men blogging er gøy ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 11. januar 2013 #27 Del Skrevet 11. januar 2013 Merkelig, for jeg finner stadig nye gode blogger - og ikke en "barbiedukke med sminketips" i sikte Akkurat nå leser jeg f.eks The Pervocracy - Sex. Feminism. BDSM. And some very, very naughty words. Anonym poster: af4ed502bb0d3ccbc91f8bf27f9350ba Du har dine interesser og flott at du finner ting som du liker å lese om. Jeg har funnet en så langt, og den handler om hageliv. Forskjellige ting som opptar oss,da er det også ikke alltid like lett å finne ting som fenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #28 Del Skrevet 11. januar 2013 Du har dine interesser og flott at du finner ting som du liker å lese om. Jeg har funnet en så langt, og den handler om hageliv. Forskjellige ting som opptar oss,da er det også ikke alltid like lett å finne ting som fenger. Riktig. Poenget var at det finnes mange andre blogger enn den typiske 'rosabloggen'/dagbokbloggen der ute. Anonym poster: af4ed502bb0d3ccbc91f8bf27f9350ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå