AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Jeg skal klage på et produkt og jeg har fått beskjed fra firmaet om å sende produktet til dem. Er det da riktig at jeg skal betale porto eller skal jeg sende som postoppkrav? Det er ikke ment for å være gjerrig, jeg lurer bare på hva som er vanlig prosedyre. Anonym poster: 6b154319d3a87048f4a9fb70da64cb49
Gjest Nica. Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Betal portoen, og legg kvitteringen ved pakken. Noen firmaer betaler tilbake portoen, noen ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå