Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Kjæreste gjennom tre år har nettopp gjort det slutt. Kom som et sjokk, selv om vi har kranglet endel. Må nok innrømme at mye av grunnen er at jeg slltid har følt heg har vært den " sterke", mens han har vært mer usikker og sjalu . Redd for at jeg skal finne en annen, er utro etc. Det som jeg ikke får til å stemme- og som også gjør veldig vondt!- er at han sier nå, når vi har snakket- at han aldri var virkelig forelsket i meg. Det svir! Sier han det kun for å såre? Hvordan går det an å være i med et annet menneske så lenge, å være redd og sjalu for utroskap- uten og engang ha vært virkelig forelsket? Føler meg litt ført bak lyset....
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Jeg tror i grunn det er motsatt. At hvis man virkelig elsker noen, så stoler man på dem også. Man føler minimalt med sjalusi. I alle fall min erfaring... Det er sikkert vanskelig å tenke på nå, men tror du ikke du får det bedre uten en som er sånn? Det kan jo være fryktelig slitsomt til tider.. Anonym poster: 206422a45b546388ebce086cc14e56ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå