Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #1 Skrevet 13. mars 2004 skal reise til syden sammen dama mi om ikke alt for lenge, en måned. det som er er at jeg aldri har vært i syden, og lurer på hva folk vil tenke når de ser meg der og på vei til syden? klart folk glaner jo, men de vil nok glane enda mer når en mørhudet person setter seg på flyet ned til sommeren og varmen og det normale sted for å sole seg og bli brune.. selv skal jeg dit for å få litt avslappning og komme bort fra mas og kjas... men er litt redd for hva folk tnker, vil de slenge kommentarer? se rart på meg? få meg til å føle utilpass...kanskje jeg ikke burde dra!
Gjest Moonshadow Skrevet 13. mars 2004 #2 Skrevet 13. mars 2004 Det er jo mer å gjøre i syden enn å sole seg da... Bade, gå ut å spise god og billig mat, slappe av, oppleve en annen kultur osv... Det er da mange svarte som drar på ferie til sydligere strøk
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 Hva i all verden er problemet? Er dette seriøst ment? Må man være lys i huden for å ha glede av ferie, sol& bad? Kutt ut tullet og dra på ferie!
Gjest Myumi Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 Dette kan ikke være seriøst ment :o i så fall er det helt tragisk at noen kan ha slike forestillinger.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 Må si jeg stusser over ay du kaller deg selv svarting? Jeg ser ikke noe problem med dette, dset må si så fall væåre dine egene usikkerheter som står i veien
Gjest Poirot Skrevet 13. mars 2004 #7 Skrevet 13. mars 2004 Kjenner folk fra både Eritrea, Sudan og Somalia som drar på sydentur og koser seg. Har aldri hørt de fortelle om merkelige opplevelser pga hudfargen.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #8 Skrevet 13. mars 2004 Vel, for å si det sånn: Syden er da full av svartinger! Du vil gli rett inn! Don't worry!
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mars 2004 #9 Skrevet 13. mars 2004 Hva er det som gjør at enkelte mennesker føler seg så usikker at de lar andre mennesker styre livene deres? Hadde vi her inne sagt at du måtte være hjemme, for det kunne jo hende at det ville skje det du fryktet, ville du da hold deg hjemme? Hadde du visst hvor lite folk egentlig bryr seg om deg og omgivelsene hadde du sluttet å bekymre deg. For alt ligger i ditt hodet, og det er det bare du som kan forandre på. Reis på ferie og nyt sol og varme du som alle andre, for hvorfor skulle det være noe verre enn at vi "hvite" reiser. Du liker vel sol og varme du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå