Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lever egentlig på en ganske sunn vekt, men er litt fett her og der jeg vil bli kvitt! Når jeg ikke har en diett å gå på ender det med at jeg spiser mye mat som ikke er bra for meg, men er flink til å holde en diett hvis det er en konkret en. For tiden trener jeg ikke, men jogger 15-30 min hver dag, tar 50 situps, 20 strake pushups, 150 jumpingjax, og tøyer. Denne treningsprosessen går jeg igjennom hver dag. Jeg trenger en diett som vil få meg mye ned i vekt til sommeren. Har tidligere hatt anoreksi og bulimi, så jeg må ha noe absolutt konkret! Jeg veier for tiden 60kg og er 165cm. Jeg skal spise rundt 1300 kalorier hver dag. Jeg vil helst ha en "meny" som består av Frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds. Jeg spiser helt grovt brød, ekstra lett melk, osv. Spiser forresten ikke poteter og ikke nøtter. Hadde vært en stor hjelp om noen kunne kommet med en spiseplan som hadde fungert innenfor mine kriterier. Også hvis dere har noen gode treningstips! Har tredemølle hjemme, så kan jogge/løpe nå om vinteren også :) min idealvekt er vel noe rundt 45-50 kg. Vil helst ikke ha noen som kritiserer min idealvekt! Har pratet med legen min og han sa at så lenge jeg hadde en diett som gikk på minst 1300 kcl gikk dette fint. Takk for hjelpen! :biggrin:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"For tiden trener jeg ikke, men jogger 15-30 min hver dag, tar 50 situps, 20 strake pushups, 150 jumpingjax, og tøyer."

Hæ!? Er ikke det der trening?

Anonym poster: 60dcb063f8923cb309023a6c1dee0dbd

• Liker 1
Skrevet

Jo, men har ingen fast fritidsaktivitet. Svømming, turning, fotball osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...