Gå til innhold

kaninstopp!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

noen som vet om hva lsga slukt jeg kan legge på ledningene mine? med en katt så legger man sitron har jeg hørt.... men kaninen min er grusomt fæl til å spise på ledningene mine,,og det har fått sine heldige utfall ett par ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må være forsiktig med å la kaninen din gå rundt alene inne, det kan ha forferdelige konsekvenser :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

fullstendig klar over det, men det er så trist om vintern sitter han jo inne pga kudle og snø som jeg ikke har hjerte til å la han stp ute... men han må jo komme littt ut av buret sitt også... sommeren er kaninens beste årstid definitivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. har selv to kaniner og får tungt hjerte av å se dem ute i snøen. men så er de dyr og de fryser ikke, de skal være ute om vinteren.

men hvis du tar kaninen med inn, kan du ikke stenge av et område hvor den kan hoppe rundt uten å komme borti ledningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

mulig det og..hadde dn på badet men her gangde den oppdørkarmen... ikke særlig akutelt i lengden det heller.. sperre av en liten firkant midt i rommet er mulig men hva sperrer man med som dn ikek kan hoppe over eller ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. det var det da..

når jeg har kaninene inne så sitter jeg med dem på gulvet og passer på at de ikke biter i noe de skal bite i.

så kanskje du bare kan passe på den imens den er inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...