Gå til innhold

Passer denne lampen i trapperommet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst på denne lampen: http://www.sectodesign.fi/index.php?id=38

Men ser den mest brukt over spisebord. Jeg har bare plass til den i trapperommet/hallen, men der er det til gjengjeld høyt under taket. Hva sier dere, er det en typisk spsebordlampe, eller høres det kult ut?

Anonym poster: d5b3d409c33be16cea7762df47837dbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener lampen absolutt kan passe inn i en hall, så lenge lampens stil passer stilen du har i hallen. Kjempetøff lampe forresten! :)

• Liker 1
Skrevet

Stilig :) Nå har jeg jo ikke sett trappegangen din men, til den rette gangen så blir det skikkelig stilig.

AnonymBruker
Skrevet

Å, akkurat sånne svar jeg ville ha ;)

Gangen i seg selv har grå vegger, hvite lister, eikegulv, stort vindu. Og skråtak i plank (hvitmalt). Det er tre meter under taket på høyeste punkt der lampen skal, og i tillegg er det trapp under slik at det virker høyere.

Tror det blir kult :)

Anonym poster: d5b3d409c33be16cea7762df47837dbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk på hvilken vinkel du vil se lampen i hallen din - er det liten hall og høyt under taket vil man se den nedenfra, er den like fin fra den vinkelen?

Anonym poster: 4162d6e9f996fac4c9b1c83da6d8027a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå blir jeg sikkert slaktet her, men om du føler at det kanskje blir litt spinkelt med en, så kanskje du kan kjøpe to, eller til og med tre, og henge i forskjellige høyder?

Litt som dette bildet, bare at lampene henger, ikke står (se for deg bildet opp ned):

Haut-Lampe-Jardin-des-Delices.jpg

Anonym poster: 3e7a510168cd57347983605d8486cce7

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det så viktig hva andre mener? Det er DITT hus, det er DU som skal leve med lampa, og det er DU som skal like den. Hva andre måtte mene trenger du ikke bry deg om :)

Skrevet

Jeg har ønsket meg den lampen selv. Synes den er knallfin. Og den må passe fint i en trappegang. Men tenk over hva slags funksjon den skal ha - om den er en viktig lyskilde. Da vi så etter spisestuelampe sa selgeren at den fungerer mer som en dekorasjon enn en god lyskilde. Det er også tilfelle for vegglampen i samme serie, som jeg har hjemme.

Skrevet

Tror det blir kjempefint :) Ta gjerne bilde og legg ut etterpå

Skrevet

Fin lampe. :) Tror den ville passe fint i en trappeoppgang. Mener å huske at den er ganske stor? Tenker på den en skrev over om å ha flere, og tviler på at det vil føles nødvendig. Hvis ikke jeg bare har sett den i en annen størrelse.

Skrevet

Jeg elsker den lampen! Og det er som Vera sier, den er stor. De færreste rom ( og lommebøker) tåler flere av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...