Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 og har sluttet på p pillen diane for ca 3 måneder siden. Huden og mensen har vært helt normalt. Til nå lutselig har jeg fått masse underjordiske vonde kviser på haken. De gjør kjempe vondt og det er ingenting i det. De er røde,harde betente. Er det noe jeg kan gjøre utenom å begynne påp pillene igjen.

Anonym poster: 2e765ae2efcf2c8ceff2e83a96b7d652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd nattlysolje? Jeg fikk alltid underjordiske kviser i forb. med pms, men de har blitt borte etter at jeg begynte på nattlysoljen. Kan også anbefale daglig rens av huden, spesielt om du bruker sminke.

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg slet også med disse underjordiske jævlene, frem til jeg fikk god rutine på hudrens og rutiner rundt det. Med både god skrubb, rens, og sminkefjerner.

Det er også lurt å teste ut andre merker på sminken du bruker, enkelte typer gir meg kviser over natten dersom det er feil type

AnonymBruker
Skrevet

jeh bruker mineral sminke og produkter fra md,men kan dette være reaksjon etter p pille slutt før jeg begynte med diane hadde jeg bare kviser på kinnene. Nattlysolje har jeg begynt med for litt siden av andre årsaker.

Skrevet

Jeg er 28 og har sluttet på p pillen diane for ca 3 måneder siden. Huden og mensen har vært helt normalt. Til nå lutselig har jeg fått masse underjordiske vonde kviser på haken. De gjør kjempe vondt og det er ingenting i det. De er røde,harde betente. Er det noe jeg kan gjøre utenom å begynne påp pillene igjen.

Garnier_Pure_Active_Spot_on_Roll_on_Rapid_Soothing1265800352.jpg

Har brukt denne ved et par anledninger jeg har opplevd å få kviser.

Har også anbefalt den til andre venninner som er plaget av mye kviser.

Både jeg og de er veldig fornøyde. :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også dette etter p-pilleslutt. Det varte i 1.5 år. Etter jeg begynte på MD-produkter, ble det betraktelig bedre, men jeg startet ikke på dette før det hadde gått ca 1 år, så jeg vet ikke om det var det som gjorde susen, eller at p-pillene endelig var ute av systemet mitt. Nå får jeg bare en og annen kvise ved eggløsning og mensen, men de forsvinner etter et par dager, ingenting sammenlignet med de monsterkvisene jeg hadde før. Det er noe herk..

Anonym poster: 6678cbfa972ea6e67a6dac772ebeede5

Skrevet

Vært i samme bølgedal en stund, men Basiron hjalp meg veldig. I dag er nok første dagen på lenge at jeg orker speilet :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Nattlysolje og Burdock root kosttilskudd!! Tar disse i kombinasjon morgen og kveld, aldri hatt så fin hud før! og jeg har brukt MD i to-tre år og vært plaget av disse udnerjordiske på både haka og kinnene. Det funker helt knall!! Bestil fra iHerb, billig og bra :)

Anonym poster: d1cd30e32e7a9d00e59fc2c45d628eb2

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd nattlysolje? Jeg fikk alltid underjordiske kviser i forb. med pms, men de har blitt borte etter at jeg begynte på nattlysoljen. Kan også anbefale daglig rens av huden, spesielt om du bruker sminke.

Hva er nattlysolje?

Skrevet

Siden du plutselig har fått disse kvisene, og det nettopp har vært jul, må jeg bare spørre: spist mye appelsin? Jeg har ikke hatt sånne kviser etter jeg slutta med appelsiner og appelsinjuice :)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Jeg har også noen sånne innimellom, men da bruker jeg litt Betnovat som jeg har liggende (fås på resept men er egentlig ment for eksem/utslett) men det er det eneste som har funket på de underjordiske, så går de bort etter noen dager. Men man skal være forsiktig med å bruke Betnovat, særlig i ansiktet fordi det kan lage arr.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få lenke til nattlysoljen dere bruker? Det er så mye å velge i...

Anonym poster: 864ada9e55b87f6e72c87cdb195c0eb6

Skrevet

Den fra iherb jeg tidligere linket til høyere opp. Billig også.

• Liker 1
  • 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 8.1.2013 den 12.44, AnonymBruker skrev:

Nattlysolje og Burdock root kosttilskudd!! Tar disse i kombinasjon morgen og kveld, aldri hatt så fin hud før! og jeg har brukt MD i to-tre år og vært plaget av disse udnerjordiske på både haka og kinnene. Det funker helt knall!! Bestil fra iHerb, billig og bra :)

Anonym poster: d1cd30e32e7a9d00e59fc2c45d628eb2

Ble det verre før det ble bedre? :) vurderer å kjøpe disse kosttilskuddene sliter med litt dårlig hud så håper dette kan funke

Anonymkode: 59b59...1b9

AnonymBruker
Skrevet
På 7.1.2013 den 18.58, Fralle skrev:

Vært i samme bølgedal en stund, men Basiron hjalp meg veldig. I dag er nok første dagen på lenge at jeg orker speilet :biggrin:

Jeg har også brukt Basiron, på meg virker det ikke i det hele tatt. Vil bare informer TS om at det kan være individuelt:)

Anonymkode: ee3d0...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...