power pus Skrevet 7. januar 2013 #1 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei! Jeg har kjøpt rosebukett med kort og sjokolade til ei jente jeg virkelig liker, og har noe på gang med. Vi skal ut å spise i kveld og jeg vil overraske henne med roser. Har nettop kommet hjem med rosene innpakket, men denne jenta kommer ikke før om 3-4 timer. Holder rosene seg? Hadde vært megaflaut å gitt visne roser. Vil ikke pakke dem opp heller, for de er blitt skikkelig fint pakket inn. Noen som kan gi svar til ei jente som virkelig ikke er flink med blomster? :rødmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Tyttebær Skrevet 7. januar 2013 #2 Del Skrevet 7. januar 2013 Holde de kaldt tror jeg vil hjelpe, så slipper du å ta dem ut av den fine innpakningen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #3 Del Skrevet 7. januar 2013 Tror også de vil holde seg om du passer på at de holder seg kjølig Ikke for kaldt da så de fryser Anonym poster: 0e19f9eec56893172514a0528b37bbc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 7. januar 2013 #4 Del Skrevet 7. januar 2013 Så koselig gjort av deg. Flere menn burde gjerne gjort det litt oftere Som Frk. Tyttebær sa, hold dem på et kaldt sted. Lykke til på daten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
power pus Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 7. januar 2013 Er det for kaldt å ha dem i kjøleskapet? På soverommet mitt er det bare middels kjølig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 7. januar 2013 #6 Del Skrevet 7. januar 2013 Er det for kaldt å ha dem i kjøleskapet? På soverommet mitt er det bare middels kjølig. Legg dem på soverommet. ikke kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå