Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne posten hører ikke under singelforumet, siden jeg er i et forhold. Men jeg savner den følelsen av å være nyforelsket, den usikkerheten om jenta virkelig liker deg, eller hva hun vill svare på meldingen man nettopp sendte. Er det noen som føler det samme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greit å være forelska, men tror du skal være glad for at du vet at jenta liker deg

Anonym poster: 9d28d1f218dd198090bf7cd1d5581707

• Liker 2
Gjest winston
Skrevet

Kanskje det bare var jakten som var spennende, at du egentlig ikke var forelsket. Dere har vel ikke vært sammen særlig lenge?

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Da må du nok enten stelle i stand en heftig krangel med hun du er sammen med nå, for så å bli venner igjen, eller så må du finne deg noen ny å forelske deg i, desverre.

Endret av SpaceBaby
Skrevet

I mine øyne så er det tiden etter at man vet at det er gjensidige følelser som er best. Den tiden hvor man bare nyter det å være sammen og må ta på hverandre og kysse på hverandre ved en hver anledning.

Den følelsen kan man fint finne tilbake til selv om man er i ett forhold, det er egentlig bare dumt å miste den på veien.. Det handler om å ta vare på hverandre, vise følelser, stryke på hverandre, forteller hverandre hvor glad de er for å ha hverandre osv. Små kjærtegn i hverdagen som bevarer eller gir gnist til forelskelsen.

• Liker 1
Skrevet

I mine øyne så er det tiden etter at man vet at det er gjensidige følelser som er best. Den tiden hvor man bare nyter det å være sammen og må ta på hverandre og kysse på hverandre ved en hver anledning.

Enig! Fins ingen bedre følelse! :hjerter_rundt:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...