Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest usikker
Skrevet

Hei dere!

Jeg har vært i et forhold med en mann i nærmer er 8 år. Vi er nok glad i hverandre og har barn sammen. Jeg ble med denne mannen da jeg var veldig ung (16) og vi har bodd sammen i snart 8

Videoannonse
Annonse
Gjest usikker
Skrevet

År også. Jeg bor langt unna familie og venner. Dette gjør meg deprimert og livet vanskelig siden mannen jobber mye. Nå har jeg mulighet til å få en billig, fin leilighet ikke langt unna mine nærmeste. Vil på mange måter ta leiligheten å gå videre med livet. Han kan gjerne bo med oss, eller besøke oss. Føler ikke at jeg må gi slipp på forholdet for det, men siden det går så opp og ned også har jeg behov for å klare meg litt selv, og bygge meg opp igjen. Er det logisk det jeg tenker, eller bør jeg bite tenna sammen noen år til?

Gjest Usikker
Skrevet

Noen synspunkter??? Avgjørelsen må tas snart.. Er så usikker!!!

Gjest LineaAlba
Skrevet

Ikke ta avgjørelsen her kjapt fordi du må rekke en budrunde! Du kan ikke kjøpe en leilighet og flytte vekk med barna uten å snakke med han først? Vil han ikke flytte med deg? Snakk med mannen. Du er ikke alene i dette forholdet.

Skrevet

Han er klar over alt. Han sier det er min avgjørelse. Er vanskelig for forholdet er i tillegg dårlig. Blitt litt bedre etter jeg begynte å snakke om å flytte men ikke mye. Vi krangler ofte og jeg og barnet er nedprioritert. Har hatt det i tankene lenge men nå må en avgjørelse tas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...