Gå til innhold

Herregud som vi så ut!! :-)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cruella

Har sittet og tittet i fotoalbum i ettermiddag. Særlig bilder fra åttitallet har fått fram de store latterbrølene. Selv om moten gjentar seg, er det ikke helt det samme da. Må si puddelfaktoren var stor den gangen, samt "high hair"!

Hvilken periode synes dere var kulest eller styggest mht. klær/hår etc?

Lisa-Beth:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

80-tallet, ja...humre, humre:D

Jeg hadde kreppa hår, blå mascara, rosa Ball genser og cowboy boots. Og olabukse med hull i....Og permanent hadde jeg en stund...Og nedbrettede hvite gummistøvler...Og Pusur skoledagbok som var så full av alt mulig at den var umulig å lukke igjen...Og rosa plastikk øreklips....Og lyyyyserosa leppestift....Og så hørte jeg på Europe og Bon Jovi og Wham!

Det var gode tider, det...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så "heldig" at min sønn på snart 11 år fikk se noen lysbilder fra den tiden da min mann og jeg bare var kjærester - midt på 80-tallet.

Kommentaren hans da han så mamma med lyse striper i håret, lys blå topp, lys rosa shorts og lysehvite bein?

"Herligheten, mamma, folk såg jo ikkje ut på den tiå!!!"

Hehe...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ball-genser....var det galt å ha det???? icon_eek.gif

Næsj, kan det ikke ha vært vel for jeg haddde verdens beste Ball-joggedress icon_smile.gif

Så hadde jeg hvit konfirmasjonsdress, men matchende rosa skinn slips.... icon_biggrin.gif

og matchende hockey-sveis åffkårs icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hi hi hiiii icon_lol.gif

Jeg ser dere for meg! Jeg er født i 83, så jeg fikk nok på meg en del harry babyklær, men ellers er jeg glad jeg ikke var tenåring før det var kult med saggebukser icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. åttitallet falt sammen med min småpike-pastell-alder. da jeg var i puberteten var vi så heldige å kunne hylle oss inn i megaloose bukser, islendere og bestefarsskjorter - vi ville dødd på oss av å se noen i miss sixty-bukser. så farget vi håret med henna og følte oss skikkelig miljøvennlige. mesteparten av nittitallet tilbragte jeg i helsvart, med barbert hode/hanekam og leppering. jeg stakk hull i navlen på egen hånd dengang bare pønkere drev med sånt og var generelt vel, eksprimentell med utseendet mitt.

nåvel. dette blir mitt streite tiår. jeg har grodd ut håret og sluttet å farge det. klærne mine er hele, og de har farger. som matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Takker han-der-oppe for at jeg gikk med rumpa full av bleier da 80-tallet raste som verst! icon_razz.gif Født i 84, så jeg gikk vel stort sett i parkdress på 80-tallet jeg, og det har jo unger "bestandig" gjort, så det er ikke noe å skamme seg over! icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*ler* kitchenwitch.... skjønner deg godt jeg.... og bleiene du hadde på deg var sannsynligvis langt mer behagelig enn de vi som er født på 60 - 70 tallet brukte også.

Vi måtte ha store klumpete tøybleier eller slike simple rektangulære bleier som ble festet med "plast snipp" på hoftene.... disse gnagde i siden og klødde fælt fordi de var klamme å ha på.

De som er født på 80 tallet har fått ha på seg en Rolls Royce modell i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80-tallet for meg var kreppetang, helbleka hår, tights, plastikk-øredobber, pastellfarger og masse solarium! Herregud som jeg ser ut på noen av bildene - ingen naturlig look den gangen, nei. Brukte vel en stor flaske hårspray i uka. Var på konsert med Bon-Jovi, Europe og Return. Det var tider, det!! Mimre...mimre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ah, Ivanka!!! Vi hadde nok blitt bestevenner hadde vi møttes på nittitallet (tidlig, vel å merke) icon_razz.gif . Det var islendere, palestinasjal og army boots for alle penga. Er så veldig, veldig over den tiden...

80-tallet husker jeg mest for glitrende rosa stretch-bukser, med sånne bånd til å holde buksa på plass under fotsålen. Og bukseseler i selvlysende farger...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...