Gjest Blur Skrevet 7. januar 2013 #1 Del Skrevet 7. januar 2013 Siden jeg har hatt 3 forskjellige dagbøker, så har jeg nå bestemt meg for å stå ved denne brukeren (BLUR) i tykt og tynt *Og overskriften kommer ikke av at jeg er crazy eller noe slikt, det er bare slik jeg føler det om treningen. Kampsport for life! Ja, jeg ker en gæren jente. Men jeg trives! Her vil det komme oppdateringer om trening, sykdom og hvor jævlig livet er. (Ikke så veldig, men jeg liker å syntes synd på meg selv) Uansett, jeg har det bra. Det har vært deilig med treningsfri egentlig. Og jeg vurderer å dra meg ut fra Elixia og heller begynne på Stamina HOT. Men hvis jeg sier jeg skal dit, så tror jo folk at jeg drar til en strippebar.... Og sykdommen har ikke gått noen vei egentlig. Jeg vil ikke kalle det sykdom fordi døvhet er ikke sykdom. Jeg har uansett fått konstantert at jeg er helt døv på høyre øre etter en antibiotika-kur jeg tok i 2012. Denne ble tatt pga at jeg ble operert for tvilling.Fantstisk at det ene som gjør at du blir kvitt en ting, gjør at du får en annen. Så jeg kan innrømme at jeg er litt bitter. pga at jeg har blitt døv av denne antibiotikaen. Tvillingen er borte i hvert fall.... Og livet er ikke jævlig for tiden. Jeg er bare trøtt og sliten. Har også bestilt tatoveringstime. Jeg gleder meg :-) Og jeg fikk mail av Bibiloteket om at boken jeg reserverte var kommet inn. Jippi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blur Skrevet 7. januar 2013 #2 Del Skrevet 7. januar 2013 ÅÅÅÅ, se på overskriften.. det står "why" istedetfor "Why..." *gråte* Uansett, nå skal jeg ned til bibiloteket :-) Jeg har jobbfri i dag! Men jobber tirsdag, onsdag og torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blur Skrevet 7. januar 2013 #3 Del Skrevet 7. januar 2013 Æææææh, boka Nattens skygge varvikke like god som eneren enda i hvert fall... Skuffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blur Skrevet 8. januar 2013 #4 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg hater buss. Jobben var grei, men jeg er veldig sliten.bare to dager til så et det helg. Men jeg skulle gjerne hatt helgen nå. Blir heller ikke noe trening i morgen, og det syntes jeg er forferdelig kjipt. Jeg er kjempe lei skolen og vilnslutte egentlig. Skjønner ikke vitsen med hele greia egentlig. Jeg er jo smart.... Eller? Høhøhø Og jeg har bestemt meg for at jeg skal på tur i sommerferien. Usikker på Roma, Paris eller London. Vi skal uansett en uke til syden, og det er bestilt, gleder meeeeg.. Jeg et så lei været her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blur Skrevet 9. januar 2013 #5 Del Skrevet 9. januar 2013 Boka er lest ut. Ikke spesielt fornøyd sånn som jeg var med bok 1, men jeg må lese 3eren. Og jeg gidder IKKE kjøpe den, til jeg har lest 3eren. Hvis bok 3 er helt udugelig også, så gir jeg den vekk til ei venninne som elsker fantasy. Det gjør forsåvidt jeg også, men det er måte på også. Gikk også amok på ebay igjen i går kveld. Rundt kl 23.00. Det positive er at jeg får masse klær som er billigere enn her hjemme. Sånn som bukser. Elsker buksene til HM. De som er høye på livet og smale bein. De gikk jeg 2 strl ned i! De utvidet seg noe ekstremt, og jeg vurderer om jeg må gå ned 3 på neste bukse. Uansett, så har paypalen min det bra. Jeg er veldig sliten og skal på 5 timer i dag. Sånn egentlig så vil jeg ringe meg inn syk og si at jeg har fått svineri svinera, men det er ekstremt dårlig arbeidsmoral og jeg trenger virkelig pengene. Har heller ikke fått skattekortet, så jeg må faenmæ trekke 50%(!!!!!!!) skatt i februar. SUUG mæ........ Egentlig så skjønner jeg heller ikke noe mer meningen med skolen enda, men jeg gir meg ende over og legger meg til å sove istedet i dag. I dag er det bare oppsummering, fysj og fysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blur Skrevet 9. januar 2013 #6 Del Skrevet 9. januar 2013 Trøtt. Sliten. En dag til med jobb og to dager med skole så er det helg.... Det trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blur Skrevet 11. januar 2013 #7 Del Skrevet 11. januar 2013 Nå er det snart helg. Men på en måte føles det ut som om skolen alltid er med meg.. I dag stellet jeg meg faktisk før jeg skulle gå (kjøre...) til skolen.. Ordnet håret og sminket meg. Tok på meg noen helt ålreite bukser og en favoritt genser. Så kommer jeg på at jeg har IKKE skole i dag. *skyte seg selv i hodet* Altså, hvordan er det mulig å glemme det?! Uansett, nå er jeg kvalm. Jeg skal være med lillesøstren min i dag! Hun hadde bursdag for litt siden, og hun skal feire den. SÅ som den GODE storesøsteren jeg er, så blir jeg med. Yay me! Jeg vil egentlig sove, men det er så dumt fordi da vet jeg at jeg ikke greier å komme meg opp av sengen. Ellers så må jeg på ny CT skanning igjen, pga den JÆVLA øra. Hvis du leser dette; har du noen forslag til en god bok å lese? Jeg føler jeg har lest "alt", og har boktørke. Hjeeelp meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå