AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Kjæresten min har reist og skal være i USA i to måneder. Vi skal holde kontakten med skype og meldinger, men likevel er jeg så redd for at det skal dabbe av mellom oss. Noen som har erfaring med dette å være en lengere periode borte fra hverandre? Kjenner jeg savner han veldig allerede, men regner også med at savnet vil gå litt over etterhvert. Men huff, er så redd det ikke vil være helt det samme når han kommer tilbake. Det er min største frykt. Ingenting som tilsier at det skal være slikt, men er det ikke slikt som skjer? :/ Det gjør så vondt. Anonym poster: fb443fba5d6dcd6a8128007a64c447b5
*Vilje* Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Det kommer an på hvor lenge dere har vært sammen, hvor "nyforelska" dere er og hvor sterke drifter han har..... 2
Pene sko... Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Om forholdet deres er trygt og godt etablert, er to måneder ingenting. To måneder går i en fei. Tenk også på den deilige følelsen når han kommer tilbake. Dere kommer til å være all over hverandre og ha sammenhengende utsøkt sex i tre døgn. Endret 7. januar 2013 av Pene sko... 1
Ferny Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 To måneder er ingenting. Og både et godt etablert forhold og en kraftig nyforelskelse kan komme styrket ut av tid med avstand. Min personlige erfaring er at følelsene blir sterkere.
Gjest Gjestedamen Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Dette er ingenting å bekymre seg for! Kjæresten min var i USA i 5 måneder i fjor, og forholdet vårt ble faktisk styrket av det! Det var i perioder grusomt å savne ham så mye, men det var da til gjengjeld fantastisk å se ham igjen Dersom det dabber av etter bare 2 måneder fra hverandre er det ikke verdt å satse videre på, det er nå helt sikkert.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Det var godt å høre Gleder meg som en unge til å snakke med han på skype i kveld i alle fall <3 Anonym poster: fb443fba5d6dcd6a8128007a64c447b5
Akacia Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Gled deg som en unge til 2 måneder har gått du! Det blir som en nyforelskelse. Jeg tror bare det er sunt å savne hverandre innimellom. Minner deg bare på hvor glad du faktisk er i den andre personen og gjør at du setter mer pris på alle de små tingene. (Og skulle ikke dette skje, så er jeg enig med hun over - da er det ikke noe å satse på uansett)
Gjest Sunheart Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Går helt fint. Vi hadde webcamsex på skype vi
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 TS her. Jeg føler meg allerede nyforelsket Er herlig å prate sammen på skype! Gleder meg til å være i armene hans igjen. Merker mer nå hvor mye han faktisk betyr for meg, hvor mye han er min aller beste venn og en fantastisk kjæreste. Ingen får meg til å le slik som han! <3 Men fortsatt leenge igjen til han kommer tilbake! Halve tiden er enda ikke gått. Han har bedd meg over til usa for å være der den siste tiden med han, men pga skole og penger så blir dette vanskelig. Koster jo rundt 6000 tur/retur. Anonym poster: fb443fba5d6dcd6a8128007a64c447b5 1
Gjest Sunheart Skrevet 17. januar 2013 #10 Skrevet 17. januar 2013 TS her. Jeg føler meg allerede nyforelsket Er herlig å prate sammen på skype! Gleder meg til å være i armene hans igjen. Merker mer nå hvor mye han faktisk betyr for meg, hvor mye han er min aller beste venn og en fantastisk kjæreste. Ingen får meg til å le slik som han! <3 Men fortsatt leenge igjen til han kommer tilbake! Halve tiden er enda ikke gått. Han har bedd meg over til usa for å være der den siste tiden med han, men pga skole og penger så blir dette vanskelig. Koster jo rundt 6000 tur/retur. Anonym poster: fb443fba5d6dcd6a8128007a64c447b5 Han får betale da, om han vil ha deg der 1
AloeVera Skrevet 17. januar 2013 #11 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Han tilbød seg å betale litt av summen. Det blir jo kostbart uansett og det ville uansett blitt ca de to siste ukene der slik at vi kunne reise hjem sammen. Og da er det jo uansett "kun" 14 dager til jeg får treffe han Opsi, der var jeg ikke anonym mer Dette skjer meg så og si hver gang jeg skal være anonym! hehe Endret 17. januar 2013 av AloeVera
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #12 Skrevet 17. januar 2013 Min mann ska være borte i 6 mnd!! Vi får heller ikke brukt skype.... :-(
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #13 Skrevet 17. januar 2013 Hvor lenge har dere vært sammen? 2 mnd er jo ingenting! Jeg og kjæresten min har hatt avstandsforhold i snart 3 år nå, og vi har klart det. Anonym poster: f71c15900c48ecd338d2fba3bd4a7c36
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #14 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har god erfaring med avstandsforhold, selv fra et forhold som ikke var spesielt bra - men avstanden fungerte... om dere har det fint når dere er sammen, og kommuniserer bra, tror jeg det kommer til å gå bra, og som andre sier kan forholdet styrkes av det. To måneder går fort Kjenner at om jeg hadde skullet være to måneder vekk fra han jeg er sammen med nå, ville det føltes veldig vondt, samtidig er jeg egentlig trygg på at det hadde gått fint. Det fysiske savnet er størst i begynnelsen for mitt vedkommende. Så er en avhengig av å kunne snakke godt sammen, bry seg om hverandres hverdager og gjøre hverandre trygge. Om det er snakk om avstand over lengre tid tror jeg det er viktig at en diskuterer framtiden - hva er planene etterpå, er begge innstilt på at forholdet skal vare osv. Ikke at man må avtale giftemål og barn, men det er vanskelig å holde på tålmodigheten om en får inntrykk av at forholdet ikke er så viktig for den andre og en i tillegg ikke ser hverandre... Anonym poster: 0a21b8b44cb205277ab0e5a684f0b6d8
AloeVera Skrevet 17. januar 2013 #15 Skrevet 17. januar 2013 Vi har bare vært sammen ett år enda Men føler det bare går bedre og bedre nå. Savnet var sterkest i begynnelsen, nå gleder jeg meg bare til han kommer. Fint å snakke sammen, spesielt om ting vi skal gjøre når vi er sammen igjen
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #16 Skrevet 18. januar 2013 2 måneder er da ingenting. Om forholdet ikke tåler en såpass kort adskillelse så var ikke forholdet verdt noe i utgangspunktet. Anonym poster: 0542f097585b90f290546705adb8f801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå