Gjest mini diva Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Hei. Jeg har et kanskje et litt uvanlig ønske, men jeg klarer bare ikke å legge det fra meg; jeg ønsker nemlig å gå opp i vekt, kanskje 30 eller 40 kilo. For ca. ti år siden begynte jeg å få øynene opp for store damer. Jeg la merke til hvor myke, runde og deilige de var. For meg er en feminin og stor dame med masse former (kjempestore bryster, myk mage, myke og tykke armer, brede hofter, store lår, etc) det mest sensuelle og kvinnelige på denne jord. Jeg er ikke lesbisk, men jeg blir fylt av en utrolig varme når jeg ser på dem. Men det er kun de feminine og stolte divaene som gjør meg stum av beundring. Når jeg ser at en storvokst dame er superstolt av kroppen sin, blir jeg nesten kåt. Jeg er som regel 100% hetero, men jeg hadde lett gått over til den andre siden hvis jeg hadde hatt muligheten med en slik dame. Jeg ønsker altså ikke bare å se ut som dem, men de tenner meg også noe helt enormt. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Både kjæresten min og jeg er normalvektige, og jeg vet egentlig ikke hva slags kropper han tenner mest på. Jeg tror at han, som menn flest, kan tenne på mange ulike typer av kvinner. Denne drømmen min er blitt som en besettelse, og jeg vet at jeg aldri kommer til å bli lykkelig hvis jeg ikke får oppleve det å være storvokst og supermyk. Hvordan skal jeg forklare det for ham? Jeg kan uansett ikke være sammen med en mann som synes at dette er rart eller ekkelt. Hvis han ikke klarer å akseptere ønsket mitt, vet jeg at jeg kommer til å gjøre det slutt.
I Grosny Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hei. Jeg har et kanskje et litt uvanlig ønske, men jeg klarer bare ikke å legge det fra meg; jeg ønsker nemlig å gå opp i vekt, kanskje 30 eller 40 kilo. For ca. ti år siden begynte jeg å få øynene opp for store damer. Jeg la merke til hvor myke, runde og deilige de var. For meg er en feminin og stor dame med masse former (kjempestore bryster, myk mage, myke og tykke armer, brede hofter, store lår, etc) det mest sensuelle og kvinnelige på denne jord. Jeg er ikke lesbisk, men jeg blir fylt av en utrolig varme når jeg ser på dem. Men det er kun de feminine og stolte divaene som gjør meg stum av beundring. Når jeg ser at en storvokst dame er superstolt av kroppen sin, blir jeg nesten kåt. Jeg er som regel 100% hetero, men jeg hadde lett gått over til den andre siden hvis jeg hadde hatt muligheten med en slik dame. Jeg ønsker altså ikke bare å se ut som dem, men de tenner meg også noe helt enormt. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Både kjæresten min og jeg er normalvektige, og jeg vet egentlig ikke hva slags kropper han tenner mest på. Jeg tror at han, som menn flest, kan tenne på mange ulike typer av kvinner. Denne drømmen min er blitt som en besettelse, og jeg vet at jeg aldri kommer til å bli lykkelig hvis jeg ikke får oppleve det å være storvokst og supermyk. Hvordan skal jeg forklare det for ham? Jeg kan uansett ikke være sammen med en mann som synes at dette er rart eller ekkelt. Hvis han ikke klarer å akseptere ønsket mitt, vet jeg at jeg kommer til å gjøre det slutt. Det høres ut som om du er ganske skrapa nå, og sånn sett er det nok fint å få noen kilo ekstra. Men jeg anbefaler deg å begrense det til ca 15, fordi det er mye morsommere å ha en kropp som ikke er tung å drasse på. 15 kg ekstra er nok til å bli myk og deilig. Men la det ta tid. Det er vel ikke sikkert du trenger å forklare så mye. Jeg har lagt på meg litt, men det har kommet uplanlagt av seg selv, og jeg har ikke forklart noe til noen. Endret 7. januar 2013 av I Grosny
Gjest Snuppi Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Du er som oftest 100% hetero? Så du skal risikere liv og helse for å se sykelig overvektig ut??
Gjest TS Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Det høres ut som om du er ganske skrapa nå, og sånn sett er det nok fint å få noen kilo ekstra. Men jeg anbefaler deg å begrense det til ca 15, fordi det er mye morsommere å ha en kropp som ikke er tung å drasse på. 15 kg ekstra er nok til å bli myk og deilig. Men la det ta tid. Det er vel ikke sikkert du trenger å forklare så mye. Jeg har lagt på meg litt, men det har kommet uplanlagt av seg selv, og jeg har ikke forklart noe til noen. Haha Nei, jeg er ikke skrapa. Jeg bare ønsker å bli litt større. Men takk for svar. Du er som oftest 100% hetero? Så du skal risikere liv og helse for å se sykelig overvektig ut?? Ja, jeg er tilnærmet hetero, men jeg tenner på feminine og overvektige kvinner. Andre kvinner interesserer meg ikke, og det er kun på det seksuelle plan at store damer tenner meg. Kunne aldri tenke meg å være i et forhold med en kvinne. Hva er det du ikke forstår? Jeg bryr meg heller ikke om hva folk mener om "sykelig" overvektige kvinner. Jeg liker det jeg liker. Problemet er bare det at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal fortelle kjæresten min om det litt uvanlige behovet mitt. Jeg ønsker ikke å bli usunn eller ekstremt overvektig heller, bare litt feitere. Helst på en noenlunde sunn og ufarlig måte. Overvekt er langt ifra en dødsdom.
Ferny Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Med tanke på helsen din, er du seriøs?? 30-40 kilo? Og selv om jeg tenner på menn - jeg ønsker virkelig ikke å se ut som en mann selv. Du kan jo høre med typen din hva han synes om store damer? Men du kan i hvert fall ikke være spesielt glad i han om du VET at du kommer til å dumpe han fordi han ikke vil at du skal legge på deg 40 kilo med vilje. Du kan ikke være helt frisk sånn generelt tenker jeg. 2
Akacia Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Hmmm.. Trives du ikke i din egen kropp slik den er nå? Om du trives, men allikevel har et sterkt ønske om å legge på deg, ville jeg tenkt meg om to ganger. Det finnes flere ulemper ved å være større. En ting er helserisikoen. Men du kan selvsagt være "stor" og fortsatt være sunn. Det innebærer derimot en del trening og et sunt, men fetende kosthold. Du vil jo da ikke bli like myk og fluffy som du har lyst til å være.. Har du vært stor noen gang? Det er tungt å være tung, bokstavelig talt. Du blir ikke like mobil og alt i hverdagen vil være tyngre å gjennomføre, spesielt om det er snakk om å legge på seg for det meste fett. Du vil gå/løpe treigere, ha større vanskeligheter med å gjøre de samme tingene som før. Spørsmålet er jo om du synes ulempene er verdt det for å føle deg mer attraktiv. Må du se slik ut for å føle deg vakker? Har du et dårlig selvbilde per dags dato? Om du ikke har det, ville jeg tatt en prat med en psykolog. Kommet til bunns i hvorfor du egentlig vil dette og om det er noe du kan jobbe med for å "komme over" disse tankene. Kanskje det egentlig holder å se på disse damene. Det er ikke sikkert du hadde trivdes like godt om du faktisk så slik ut selv. Om du allerede har bestemt deg for at det er dette som trengs for at du skal bli lykkelig så er det vel bare til å hoppe i det. Du får sette deg ned med mannen din og forklare det slik du har forklart til oss. Du må være forberedt på at det kanskje ikke blir motatt veldig bra da. Men hvis du allerede har bestemt deg for at dette er viktigere enn mannen selv, så er det jo bare best å ta en prat med han så fort som mulig - så får han bestemme selv.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Spør om han hadde likt deg med litt kg ekstra,for du lurer på om du hadde kledd det,sier han nei til det,så sier han garantert nei til 20 kg ekstra Anonym poster: c6e53b37b9d915c83688ff07c24c7280
Gjest Sobril Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Jeg vet ikke hvordan det fungerer med ledd osv dersom man går opp såpass i kun fett. Men - jeg var nettopp gravid og gikk opp 30 kilo. Kunne knapt sette meg på huk fordi det verket i knærne. Heldigvis er det meste borte nå, for fy flaten så gåen jeg ble i kroppen. Var mye vann, men vil tippe at det ikke hadde vært enklere for kroppen om vannet ble erstattet med fett...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Hadde du sagt 15 kilo fra relativt slank hadde jo dette vært relativt uproblematisk, sålenge du var fysisk aktiv og spiste normalt. Men du sier 30-40 kg, og ser bort fra det faktum at dette vil kunne gi deg betydelig helserisiko. Du har jo åpenbart en fetisj, som er iferd med å styre ganske store deler av livet ditt. Du er villig til å sette helsen på spill, for å få en type utseende. Er du klar over at du risikerer diabetes 2, vanskeligheter med å få barn, fordøyelsesplager, nedsatt sexlyst, problemer med ledd/hjerte osv? Nå er det mange lett overvektige som ikke har disse helseproblemene - men de har som regel vært ganske lubne fra naturens side, ergo; de har ikke spist på seg helseproblemer. Jeg tror du skal ta en runde med deg selv og vurdere det rasjonelle her. Å gjøre dette er jo like farlig som å slanke seg anorektisk fordi man tenner på å se bein på hele kroppen. Anonym poster: 66f00fa605f4f741b6ac38e52cb2e65d
Alina X Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Jeg ser ikke helt probleme her jeg. Jeg tror ikke hun vil veie 200kg og ikke kunne bevege seg, men bli en litt rundere og tykkere utgave av seg selv. Det er jo fullstendig akseptabelt hvis noen på 175 feks vil veie 50kg( selvom alle vet det er litt for lite for en som har den høyden)men da er det liksom greit?Da er det ingen som forteller at personen kan miste mensen,muskelmasse, få dårligere immunforsvar osv.....da er det bare "stå på!" "kunne ønske jeg var like tynn som....."osv....til og med når det kommer til fitness folk som går flere mnd på ekstreme dietter, tar silikon og bruker preparater og trener 2-3 timer pr dag blir heiet frem og sett opp til selvom alle vet det er på grensen av hva som er sunt..... Hvis du vil bli feitere så er det bare å go for it, drit nå i en typen din, elsker han deg ikke så elsker han deg ikke. Selv vil jeg IKKE anbefale det(ei heller sulting eller overdreven trening)men hvis DU vil gjøre det, så gi langt faen i hva andre synes. 3
Akacia Skrevet 7. januar 2013 #11 Skrevet 7. januar 2013 Jeg vet ikke hvordan det fungerer med ledd osv dersom man går opp såpass i kun fett. Men - jeg var nettopp gravid og gikk opp 30 kilo. Kunne knapt sette meg på huk fordi det verket i knærne. Heldigvis er det meste borte nå, for fy flaten så gåen jeg ble i kroppen. Var mye vann, men vil tippe at det ikke hadde vært enklere for kroppen om vannet ble erstattet med fett... Nettopp! Jeg kjenner flere overvektige som har vondt i knær, rygg og andre steder. Derfor jeg nevnte at da må du trene i tillegg for å unngå disse tingene, men da blir du nok ikke like "myk" som du ønsker.. Du kan jo fint legge på deg litt uten større plager, men slik du fremstiller det er det snakk om veldig mye før du blir fornøyd. Kan bare råde deg til, og håper at du vil ta en prat med lege eller psykolog om dette først. Legen vil kunne forklare deg bedre hvorfor helsen din er viktigere enn å "se bra ut". Og en psykolog vil kanskje kunne hjelpe deg med å finne ut hvorfor du føler du "må" se slik ut for å bli fornøyd. Hvis du tenker deg om, så er ikke dette så annerledes enn de som ønsker å bli tynnere enn de egentlig burde. Ingen av delene er bra for deg og går utover helsen, bare med forskjellige problemer det vil medføre. In the end så ligger det psykisk, derfor jeg råder deg til å oppsøke helsevesenet før du tar denne beslutningen. Du trenger ikke dette for å føle deg vakker.
Akacia Skrevet 7. januar 2013 #12 Skrevet 7. januar 2013 Jeg ser ikke helt probleme her jeg. Jeg tror ikke hun vil veie 200kg og ikke kunne bevege seg, men bli en litt rundere og tykkere utgave av seg selv. Det er jo fullstendig akseptabelt hvis noen på 175 feks vil veie 50kg( selvom alle vet det er litt for lite for en som har den høyden)men da er det liksom greit?Da er det ingen som forteller at personen kan miste mensen,muskelmasse, få dårligere immunforsvar osv.....da er det bare "stå på!" "kunne ønske jeg var like tynn som....."osv....til og med når det kommer til fitness folk som går flere mnd på ekstreme dietter, tar silikon og bruker preparater og trener 2-3 timer pr dag blir heiet frem og sett opp til selvom alle vet det er på grensen av hva som er sunt..... Hvis du vil bli feitere så er det bare å go for it, drit nå i en typen din, elsker han deg ikke så elsker han deg ikke. Selv vil jeg IKKE anbefale det(ei heller sulting eller overdreven trening)men hvis DU vil gjøre det, så gi langt faen i hva andre synes. Egentlig er det ikke vits å kommentere slike utsagn. Men nei det er ikke akseptabelt å være anorektisk.. De blir heller ikke heiet på av friske folk og leger. At det er altfor mye slankehysteri/treningshysteri osv stemmer ja. Men dette er ikke noe friske mennsker vil oppfordre til.
Alina X Skrevet 7. januar 2013 #13 Skrevet 7. januar 2013 Egentlig er det ikke vits å kommentere slike utsagn. Men nei det er ikke akseptabelt å være anorektisk.. De blir heller ikke heiet på av friske folk og leger. At det er altfor mye slankehysteri/treningshysteri osv stemmer ja. Men dette er ikke noe friske mennsker vil oppfordre til. Jeg ser jo til stadighet her inne og andre steder der folk går sammen om å ta av seg kilo, vel og bra det, men enkelte skriver ting som "veier 55kg og ønsker å miste 10kg"dvs at personen vil veie kun 45kg....da er det NOEN få som reagerer, imens de fleste ikke gjør det. Også når man legger ut bilder av "drømmekroppen"legges det som regel ut veldig tynne damer med utstikkende kravebein og hoftebein, med 0 former....Og mener IKKE at en på 90kg har former, det er fett....men jeg snakker ordentlige former som rumpe,lår og pupper....her inne og andre steder blir man hyllet hvis man er rett som en strek og tynnest mulig. 2
Horsepower Skrevet 7. januar 2013 #14 Skrevet 7. januar 2013 Jeg ser ikke helt probleme her jeg. Jeg tror ikke hun vil veie 200kg og ikke kunne bevege seg, men bli en litt rundere og tykkere utgave av seg selv. Det er jo fullstendig akseptabelt hvis noen på 175 feks vil veie 50kg( selvom alle vet det er litt for lite for en som har den høyden)men da er det liksom greit?Da er det ingen som forteller at personen kan miste mensen,muskelmasse, få dårligere immunforsvar osv.....da er det bare "stå på!" "kunne ønske jeg var like tynn som....."osv....til og med når det kommer til fitness folk som går flere mnd på ekstreme dietter, tar silikon og bruker preparater og trener 2-3 timer pr dag blir heiet frem og sett opp til selvom alle vet det er på grensen av hva som er sunt..... Hvis du vil bli feitere så er det bare å go for it, drit nå i en typen din, elsker han deg ikke så elsker han deg ikke. Selv vil jeg IKKE anbefale det(ei heller sulting eller overdreven trening)men hvis DU vil gjøre det, så gi langt faen i hva andre synes. Eh.. Er ca 175 og veier 52 kg (greier ikke å legge på meg) og de ordene du sier der er totalt fremmede for meg. Bytter du dem ut med "du må legge på deg" og "du er alt for tynn" så snakker vi..
Alina X Skrevet 7. januar 2013 #15 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Eh.. Er ca 175 og veier 52 kg (greier ikke å legge på meg) og de ordene du sier der er totalt fremmede for meg. Bytter du dem ut med "du må legge på deg" og "du er alt for tynn" så snakker vi.. Ja, jeg er selv ca 178 og veier ca 10kg mer enn deg(63kg) og er "normalt tynn"(tror jeg da....)poenget er bare at det er forskjell på en som er 165 og som veier 50kg og en som er 175 og veier 50kg.....det skjønner da alle. Endret 7. januar 2013 av Fortuna Xania 1
Akacia Skrevet 7. januar 2013 #16 Skrevet 7. januar 2013 For min del gidder jeg ikke kommentere en gang om noen er 175cm høy og ønsker å bli 45kg. Dette er jo bare åpenlyst så idiotisk som det kan få blitt, og hvis det virkelig er seriøst - burde de for lengs innsett at de har et stort problem selv. Jeg klarer ikke ta slikt litt seriøst en gang. Men du har rett i at verden er altfor fokusert på slanking og folk kan bli oppmuntret av feil mennesker. Men det som er "akseptabelt" blant normale friske mennesker, leger og kostholds-eksperter er jo å være normal vektig. Ingen burde bli heiet på til å verken veie for mye eller for lite, derfor må en sile ut useriøse innlegg og folk som ikke har peiling. Inne på et forum finner en jo all mulig slags rart.. Jeg vil derfor ikke oppfordre TS til å bli overvektig. Hadde hun ville blitt undervektig hadde hun fått samme råd av meg om å kontakte lege.
Gjest Snuppi Skrevet 7. januar 2013 #17 Skrevet 7. januar 2013 Haha Nei, jeg er ikke skrapa. Jeg bare ønsker å bli litt større. Men takk for svar. Ja, jeg er tilnærmet hetero, men jeg tenner på feminine og overvektige kvinner. Andre kvinner interesserer meg ikke, og det er kun på det seksuelle plan at store damer tenner meg. Kunne aldri tenke meg å være i et forhold med en kvinne. Hva er det du ikke forstår? Jeg bryr meg heller ikke om hva folk mener om "sykelig" overvektige kvinner. Jeg liker det jeg liker. Problemet er bare det at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal fortelle kjæresten min om det litt uvanlige behovet mitt. Jeg ønsker ikke å bli usunn eller ekstremt overvektig heller, bare litt feitere. Helst på en noenlunde sunn og ufarlig måte. Overvekt er langt ifra en dødsdom. Jeg tenner ikke på kvinner i det hele tatt. Hva jeg ikke forstår? Jeg skjønner ikke at du ønsker å risikere helsen din. 30-40 kg over normal vekt er sykelig overvekt. Du kan google fedme og se hva som står der. Snakk med legen din om dette. Hva tror du h*n har å si om dette? Tror du han finner en sunn måte for deg å gå fra normal vekt til overvekt??
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #18 Skrevet 7. januar 2013 Må du ta det opp med han da? Kan du ikke bare la vekta sige på sakte men sikkert? Anonym poster: 395256ee821878b515fea8879ad8237b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #19 Skrevet 7. januar 2013 Må du ta det opp med han da? Kan du ikke bare la vekta sige på sakte men sikkert? Anonym poster: 395256ee821878b515fea8879ad8237b Det er så sleipt. Før eller senere kommer han til å merke at ho er 20 kg feiere og da dumper han henne hvis han ikke deler hennes seksuelle preferanser. Jeg er sånn type som ikke liker å klippe meg uten å høre hva kjæresten syns. Jeg levde da et liv FØR jeg møtte han,og i det livet har jeg allerede skapt meg min identitet, nå har han møtt meg og blitt kjent med meg, og han får det han ser. Det er ikke sånn helt ut av det blå at jeg vil klippe meg kort, farge meg blått og legge meg på meg 20 kg og forvente at han liker meg. Det var MEG han ble tiltrukket av, ikke en 20 kg større kvinne! Jeg syns helt ærlig at hvis dette er noe du virkelig er nødt til å gjøre ,ts,så si til han at du planlegger å gjøre det, kun for din egen samvittighet sin del. Det er tåpelig å si at utseende ikke har noe å si, og neida,kortere eller lengre hår er kanskje ikke allverdens ,men det er ikke alle som greier å tenne på overvektige,rett og slett,og det kommer til å ødlegge sexlivet som igjen ødlegger forholdet. jeg syns dette er veldig egoistisk av deg, og at hvis du blir dumpet så fortjener du det,for du kan ikke bry deg mye om å ville se bra ut for han Anonym poster: c6e53b37b9d915c83688ff07c24c7280 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå