Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

i går om jeg over det. Det er mørkeblå-grått med mønster på og sånt ekte korsett med spiler og hekter og snøring bak. Så tenkte jeg bu-hu jeg har jo ikke penger, 800 er altfor mye! Men i dag tenker jeg: jeg har fått stipend og det korsetttet så UTROLIG fint ut på meg!

SÅ! Hvem sier at penger og objekter ikke skaper glede? 8) Inn til byen og hente korsettet sitt i dag nå ja jippijippija

Videoannonse
Annonse
Gjest lillesol ikke innl
Skrevet

Hvor fant du det? Jeg vil også ha fint korsett me spiler og snøring og sånn!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

det er en sånn her sexbutikk i kristiansand, hvor de har MASSE korsetter, veldig pene, og masse forskjellige, sånne som dekker, og går under puppene. Jeg skal da ha et som går over, tør ikke blottlegge meg :oops:

Skrevet

Ååå...jeg vil også ha! *sutre* hehe :)

Skrevet

Forresten..i hvilke anledninger kan man gå med korsett?! har et par stykker, kjøpt her & der. Men bruker de ikke så ofte, bare en gang iblant hjemme :)

Skrevet

Privat og av og til på fester, men det kommer ann på hva slags fest og miljø det er :wink:

Det finnes utrolig mange fine korsetter som ikke er 90% avslørende og som tar seg fint ut på utesteder, men det blir kanskje litt for mye for noen.

Skrevet

Den butikken må jeg ta en tur innom på mandag :-) korsetter er kjempepent, selv om jeg syns det var en smule dyrt. får se hva jeg får skrapt sammen :wink:

• 2 uker senere...
Gjest seroxata
Skrevet
Forresten..i hvilke anledninger kan man gå med korsett?! har et par stykker' date=' kjøpt her & der. Men bruker de ikke så ofte, bare en gang iblant hjemme :)[/quote']

Jeg pleier å bruke korsett på Club Lestat, gothklubben i byen... Men på de kveldene drar jeg den avogtil helt ut også:)

er vel ikke noen grense på hvor du kan bruke korsetter, så lenge man trives i det man går med, så hvorfor ikke? jeg går jo rundt i lakkskjørt på sommeren..

Skrevet

Jeg vil også ha korsett!!! Skikkelig, ordentlig med spiler og snøring og alt mulig!!! :grine:

Vil ,vil, vil!!!! :-?

Skrevet

Suzy skrev:

Jeg vil også ha korsett!!! Skikkelig, ordentlig med spiler og snøring og alt mulig!!!

Vil ,vil, vil!!!! :-?

:Nikke:

Skrevet

Fin hadde jeg blitt med det og *trassig* :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...