AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Har bodd sammen med kjæresten min i snart 3 år nå. Jeg eier ikke sexlyst lengre! Han er kåt hele tiden,men jeg verken har lyst,orker,eller gidder å ha sex. Han holder på å klikke,naturlig nok,men jeg klarer ikke ha sex når jeg ikke er låt heller. Vil såklart ikke ha det sånn. Hva kan jeg/vi gjøre? Vet ikke om forholdet vil vare så mye lengre slik som vi har det nå... Jente22 Anonym poster: 92403b509d700a6b5ddcf6d11cecd316
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 For å løse dette må du finne ut hva som er grunnen til at du har mistet sexlysten. Dårlig forhold, medisin eller problemer med selvbilde er ofte en viktig faktor. Anonym poster: 4c968308a7b71a32938bd403792814d5 1
Obelix Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 som mann med inngående kjennskap til akkurat dette temaet så skjønner jeg godt at han "klikker" hvis du/dere ikke har en veldig godt utviklet kommunikasjon rundt denne problemstillingen. Av en eller annen grunn så opplevde hvertfall jeg at det var forventet at min sexlyst også skulle forsvinne når hennes gjorde det... men sånn fungerer jo ikke ting... 1
Gjest anonym_kvinne Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Hvilken type prevensjon benytter du? Noen av disse har bivirkninger som kan forårsake redusert sexlyst. Ta en prat med fastlegen din gjerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå