Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange innlegg om flørting her og på nettet generelt, men ingen jeg kunne identifisere meg med, så da sjanser jeg på å høre med dere

Etter å ha vært kollegaer noen mnd, med en god tone oss i mellom de ganger vi møtes ( en til to ganger i uken) som kollegaer bruker, fikk jeg plutselig en dag følelsen på at han kanskje "likte"meg på en annen måte enn de andre kollegaene vi har.

Da jeg tenkte tilbake på hva han gjør annerledes med meg enn med de andre, så er det bla hva vi snakker om..

Vi er litt køddete, ikke så seriøst som med de andre.

Han bruker navnet mitt ofte, selv om vi sitter rett ved hverandre.

Han har sagt ved flere anledninger at han vil at jeg skal ta noen skift på hans avdeling (selv om jeg har svart flere ganger at det ikke frister pga arb tidene)

De gangene vi har vært nære nok, har han holdt meg på skuldrene, om det har vært for å følge meg ut døra eller for å understreke det han sier.

Også har vi jo blikkontakt.

Jeg er en person som ser folk i øynene, men dette varer litt lengre enn vanlig.

I det siste har han vært innom vår avd litt oftere og bruker lengre tid før han går.

Han er veldig oppmerksom på meg, selv om han snakker med andre, sørger han for å innlemme meg i samtalen, spørre om min mening osv..

Jeg har ikke det samme forholdet med de andre mannlige kollegaene mine, selv om jeg kan slå av en lystig prat med de også.

Her en forleden dag når jeg skulle låse døra på jobb etter han, holdt vi blikket så lenge at jeg nesten mistet munn å mæle, der han gikk baklengs mot bila.. Jeg aner ikke hva vi pratet om da, det glemte jeg da jeg blunket igjen..

Ja så har jeg kanskje blitt litt betatt av denne mannens oppmerksomhet , men så kan jeg ikke la være å tenke: hva er hans intensjon..? Vennlig eller flørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja folk spør om det utroligste her...

hvordan kan vi vite noe som helst om hans intensjoner??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...