Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

usikker på om dette her er riktig sted å poste dette på men jeg bare MÅ! mest for å få ut frustrasjon, for nå er jeg så Urrrrrggghhh!!

bor i akershus, og nylig fikk jeg vite at de har lene bjerre shop på jessheim storsenter. ble glad, må jeg innrømme, for liker ikke å bestille på nett.

ikke alt på lene bjerre er fint, men noen ting er fint og mye er overprisa.

like før jul var jeg i butikken og shoppet litt, var kjip kundeservice, må jeg si...men tenkte ikke så mye over det. på lene bjerre shop på nettesiden, så jeg at de har fine såpedispensere, og prisen var ikke så ille. gikk en tur til butikken, og møtte en kald skulder i kassa. hun visste ingenting. og da jeg spurte henne om de får inn en bestemt pute i hvit, som jeg har sett på, så svarte hun med at den finnes ikke i hvit, jeg sa jo, den finnes jeg så den på nett, og da svarte hun det samme igjen.

etter et par dager så ringte jeg for å høre om de har fått inn nye varer, svarte bare kort og godt, nei og usikker på når vi får dem. okej....så ringte jeg igjen et par dager senere, det eringte også hørte jeg bare " ja hallo"..så skulle jeg spørre om de har fått inn nye varer, før jeg ble ferdig så svarte hun " nei, nei"...

skal sies at de som jobber på slike fine butikker er så "jeg er så pen og fin jeg, se på deg selv", får lyst å spy.

er det flere som har opplevd slike episoder?

er det ingen flere slike shop i akershus, noen som vet?

åh, det var godt å få det ut.

Anonym poster: 1951b5efce4109df68d39d0ce19400ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir frustrert av folk som ikke kan reglene for bruk av komma. :murvegg: Og har du ikke lært deg å bruke store bokstaver?

Sånn… Det hjalp å få det ut ;)

Anonym poster: beb1176f84ef41f248e3e8f60ac8b242

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...