Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Betaler semesteravgiften i dag eller i morgen. Når kommer stipendet ca? Jeg har 126 kr å leve for frem til det kommer, så haster med tanke på planlegging av innkjøp....

Anonym poster: 16dfaef00433c058c02f9f522caafb18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar litt tid. Du burde kanskje få lånt litt penger av foreldre e.l frem til stipendet kommer. Skolen skal gi beskjed til lånekassen, det tar vel litt tid. Jeg ville ikke ha forventet å hatt penger før 7-14 dager etter du har betalt inn semesteravgiften.

(Venter på det samme, men jeg betalte i desember og skolen fikk gjeldsbrevet sendt i begynnelsen av desember..)

Skrevet

Det tar litt tid. Du burde kanskje få lånt litt penger av foreldre e.l frem til stipendet kommer. Skolen skal gi beskjed til lånekassen, det tar vel litt tid. Jeg ville ikke ha forventet å hatt penger før 7-14 dager etter du har betalt inn semesteravgiften.

(Venter på det samme, men jeg betalte i desember og skolen fikk gjeldsbrevet sendt i begynnelsen av desember..)

Jeg trenger kun betale semesteravgift, står ingentin om gjeldsbrev. Det skrev jeg under på i aug. og var for hele året... Så det er bare skolen som trenger å si fra til lånekassen...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte også semesteravgift i desember, og reagerte i går på hvorfor jeg ikke hadde fått pengene enda. Fant da ut at jeg hadde glemt å melde meg opp til eksamen selv om fagene stod oppført på lista. Ikke sikkert det er tilfelle for deg, men kan jo være verdt å sjekke 8-)

Anonym poster: a1d9ffb06f186dd370650d00a133aa13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...