fionel Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Noen som har noen erfaringer med sminke/hudpleie fra chanel?
Jenna Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Fornøyd med den sminken jeg har fra Chanell, selv om det ikke er mye. Gode neglelakker og lippglosser.
Cupcake92 Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Jeg bruker rouge, øyebrynsfarge og leppestift fra chanel. Veldig fornøyd med alt sammen :-)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Det er fy-fy-ingredienser i, så jeg ville styrt unna. I alle fall om du har hud som er utsatt for urenheter. Anonym poster: 45410f2235a127525d8a4ccfdd17b2ab
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Dette er min yndlingsmascare. Har noen øyenskygger derfra og de er fine, men det finnes garantert bedre. Anonym poster: e8c7982cdf8f32b633b3e81b0bbbda2b
Wonders Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Jeg tåler ikke alle leppestiftene dems. Jeg liker ikke å være fet og blank i t-sonen, så jeg bruker kompaktpudderet, og det sitter til og med etter en arbeidsdag, OG trening på slutten av ettermiddagen. CHANEL - MAT LUMI RE Luminous Matte Powder Make Up SPF 10 med speil og svamp
Gjest lehmkuhl Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Bruker sminkefjerner, fuktighetskrem (Hydramax + Active) og mascara (inmitable) som jeg er svært fornøyd med. Jeg har hatt mindre hell med neglelakk, rouge og øyenskygge. Synes spesielt øyenskyggene er dårlige, mye gltter og veldig lite fargeuttelling.
Gjest BabyBlue Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Får inntrykket av at foundation og diverse er av bra kvalitet - med mindre du har acne prone hud.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Liker foundationene og lebestiftene, resten kan man få bedre for en billigere penge.
Gjest Nica. Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Synes øyenskyggene har dårlig kvalitet i forhold til pris.
challenger Skrevet 7. januar 2013 #11 Skrevet 7. januar 2013 Elsker mascaraen "Sublime de Chanel", skal mye til for at jeg bytter ut denne!
kills Skrevet 7. januar 2013 #12 Skrevet 7. januar 2013 Bruker rouge, øyenskygge og neglelakk fra Chanel. Neglelakkene er dårlige, men igjen så er det få som slår Chanel på enkelte farger.. Holder greit med en god base coat + Seche Vite top coat!
missdior Skrevet 7. januar 2013 #13 Skrevet 7. januar 2013 har alltid brukt eyelinerne fra chanel god kvalitet! men jeg bruker så mye, så blir dyrt å kjøpe ny eyeliner fra chanel hele tiden
Månestråle** Skrevet 7. januar 2013 #14 Skrevet 7. januar 2013 Noen som har noen erfaringer med sminke/hudpleie fra chanel? Jeg liker leppestiftene og øyenskyggene dems. Jeg er også veldig glad i vitalumiere aqua foundation. Når det gjelder foundation, concealer og pudder lager Chanel utrolig gode produkter men fargetutvalget gjør at mange av disse blir no-go for meg. De er rett og slett for gule/mørke.
Gjest Lille-pus Skrevet 7. januar 2013 #15 Skrevet 7. januar 2013 Bruker lite annet enn Chanel sine produkter. Har vel holdt meg til Chanel de siste 20 årene, noe som forteller hvor fornøyd jeg er med både farver og holdbarhet på fest og jobb. Holder en hel lang dag og jeg kan likevel gå rett ut og spise middag
Athene Skrevet 7. januar 2013 #16 Skrevet 7. januar 2013 Favoritter, som jeg bruker en del, er: - Rouge - Transparent pudder - Øyeskyggene - eyeliner - Leppestift - Neglelakk (ikke topp kvalitet, men supre farger) Det jeg har prøvd, som ikke passer meg: - Hudpleieproduktene - Concealere og foundations (for gule) - Mascara - highlightere og bronzing
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #18 Skrevet 8. januar 2013 Det er fy-fy-ingredienser i, så jeg ville styrt unna. I alle fall om du har hud som er utsatt for urenheter. Anonym poster: 45410f2235a127525d8a4ccfdd17b2ab Bæææææææ! Anonym poster: 99f22951a3fc5bd28633fc5a685949a6 1
Gjest Erja Skrevet 8. januar 2013 #19 Skrevet 8. januar 2013 Eyelineren er jeg helt avhengig av. Snakker om denne - vannfast og fantastisk
Professor Orm Skrevet 8. januar 2013 #20 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Jeg har nesten alt fra Chanel. Jeg liker alle leppeproduktene dems. Les 4 ombres, ombres contraste duo, illusion d'ombre, dvs alle øyenskyggene. Den faste eyelineren, la ligne de Chanel, er helt fantastisk, brynsblyantene, pudderene og rougene duger også. Har ikke foundation fra dem akkurat nå fordi de fleste er for gule, men vitalumière aqua er veldig god. Jeg har mindre god erfaring med neglelakkene og mascaraene, men det skal også sies at jeg ikke har brukt sistnevnte på lenge, mye mulig de er bedre nå. Jeg er forferdelig glad i hydramax-produktene. Jeg var på apotek hvor en salgsrepresentant fra vichy hadde med seg en duppedings som målte fuktighetsnivå i huden. Jeg fikk 96/100. Det er det høyeste de hadde målt. UV essentiel er et must for meg som er så redd for sola. Den har gode solfiltere og huden blir myk fremfor klissete. Jeg har en veldig god rens, mousse doceur. Den er så drøy, hadde den i et år, til slutt var jeg så lei at jeg begynte å sløse for å bli kvitt den.Man gjør jo sånt når man vil ha noe nytt. Skrubb og bodylotion som man solgte før er sinnsykt gode. Heldigvis har jeg et par liggende. .. og der var jammen meg vårlooken kommet. Yay! Synd jeg er altfor lat til å sminke meg.. Endret 8. januar 2013 av Professor Orm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå