Gå til innhold

Mus i veggene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leier leilighet og flyttet inn for en måned siden. Her er det mus i veggene, ligger i senga nå å hører de kravle der.. USJ! Og jeg som hater disse krypene, syns det er nok å se de på tv en gang i blant, uten å måtte høre de i veggene på nettene! Noen som har hatt noen erfaringer med dette? Noe jeg kan gjøre for å få de bort? Er det farlig? Kan de komme inn på noen måte?

Høres vel helt hysterisk ut her, men dette er ikke noe greit for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Vel de komme inn fra sprekker langs husveggen, og andre åpninger de kan smette inn. Eneste måten å bli kvitt dem på er rottegift, og forbedre isolering med stålull eller byggskum.

Endret av Snoken-
Skrevet

Men kan de komme inn her? Eller gjør de noe skade her? Har en huseier som ikke er helt på sitt beste akkurat. Så hjelper ikke å si noe til h*n

Gjest juvelia
Skrevet

De kan bite på ledninger å dermed er de en liten brannfare. Men de er søte da :)

• Liker 2
Skrevet

De kan bite på ledninger å dermed er de en liten brannfare. Men de er søte da :)

Usj da! Inni veggen altså? Nei,uff. Jeg ser ikke noe søtt med de så lenge de er inni veggen der jeg bor. Det er ikke der jeg vil ha de ihvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har de traskende rundt oppi taket. Har pågått i snart 2 år, fryktelig irriterendes, og aner ikke hvordan vi skal bli kvitt de :(

Anonym poster: 6bef1b6556f9df822be840991162e39a

• Liker 1
Skrevet

Godt det er flere med problemet ihvertfall :)

Skrevet

Musefelle med skinke. Har fanget flere med det!

Skrevet

Da jeg studerte hadde jeg noen i veggen. Ca 10 cm fra hodet i sengen. Syntes det var morsomt jeg. Hadde nok ikke synes det hadde jeg eid huset.

Skrevet

Vi har de traskende rundt oppi taket. Har pågått i snart 2 år, fryktelig irriterendes, og aner ikke hvordan vi skal bli kvitt de :(

Det der er ikke mus, men besteforeldrene dine som går igjen :gullengel:

Gjest Nimmel
Skrevet (endret)

I det huset jeg bor hadde jeg i høst fryktelig mye krafsing i veggene. >.<

Jeg brukte musefelle med ost (peanøttsmør skal også funke) og tok med den alene 6 mus. Kjøpte en sånn museskremmer på Clas Ohlson, og den har fungert bra den. :)

Endret av Nimmel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...