AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Opprettet konto på sukker før jul, og begynte å prate med en rimelig kjapt som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med, ikke nødvendigvis noe mer enn venner/bekjente heller. Virket som en veldig hyggelig fyr og vi hadde mye til felles og mye å prate om. Vi fant fort en ganske god tone, hvor vi tullet en del men også hadde seriøs prat om hva vi var på utkikk etter og hvordan vi var osv. Vi snakkes ganske lenge, og han sa han gjerne ville bli bedre kjent(begge var på juleferie på tidspunktet). Så bare stoppet det. Han svarte meg ikke..(og da er det snakk om at jeg svarte på en melding fra han, og så stoppet det der, har ikke sendt mer enn det jeg heller). Jeg vet han har vært bortreist i ferien, så kanskje det har vært grunnen til manglende svar, eller at han rett og slett har ombestemt seg? Så lurer jeg på om jeg bare skal la det ligge eller vise litt mer interesse? Hva burde jeg i så fall si? Han er også den jeg har snakket mest med og håpet mest på å bli bedre kjent med. Anonym poster: 1490ad04ce2a084cbf52d566221ac2b1 Anonym poster: 1490ad04ce2a084cbf52d566221ac2b1
HHH Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Ja, når du ikke har møtt han eller noe kan du jo godt pushe litt på synes jeg. Hadde dere møttes flere ganger og dette skjedde hadde jeg vært mer skeptisk, men hvis du synes han virker som en interessant fyr, og gjerne vil møte han synes jeg du skal kjempe litt for det. MEN det man skal huske når man er på datingsider er jo at han dater nok andre/snakker med, og kanskje er det en som har fanget hans interesse? Så vær forberedt på avslag, men ikke ta det personlig, han kjenner deg jo egentlig ikke enda. Endret 7. januar 2013 av HHH 2
Tokimer Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Om du fremdeles er interessert i å bli mer kjent med han, så ser iallefall ikke jeg noe problem i at du skrev til han igjen. Såfremt du ikke virker veldig desperat i måten du skriver på, og det er noen dager siden siste melding, så go for it. Når det kommer til hva du burde si, så er det nok litt verre for oss utenforstående å komme med noe bra forslag. Det kommer helt ann på hvordan praten har vært tidligere, hvilke typer folk dere er, og hva som sist ble skrevet, spør du meg :-) Bare ikke vær pushy med spørsmål om hvorfor han ikke har svart, eller lignende ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Takk for hjelpsomme svar! :-) Det er en stund siden vi snakket nå, så jeg går for det å prøver. Tenkte bare å spørre om han hadde hatt en bra ferie. Anonym poster: 1490ad04ce2a084cbf52d566221ac2b1
fionel Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Du kan jo bare spørre om han hadde det fint i ferien osv 1
Tokimer Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Det er vel typ det jeg ville gjort selv, så go for it :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå