Gjest Cuddly Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Mener å huske at ei her inne, her om dagen, nevnte at hun skulle sende mail til strawberrynet ang. utsolgt skin smoothing cream... Og hvis dette var DEG: har dem svart, og i så fall; hva sa dem?
missfidget Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Ser at du fikk ikke svar. Jeg bestilte min i fra Lookfantastic, vet ikke om de er utsolgt de og.
Gjest Cuddly Skrevet 14. mars 2004 #3 Skrevet 14. mars 2004 Takk for tips, Bedheadmelissa! ...men jeg venter på SN tror jeg, det blir en god del billigere når jeg bare skal ha den
Kira27 Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Hei, det var nok meg som klagde på at de var utsolgt...tok litt tid før de svarte på mailen min, og de bare beklaget at de var utsolgt men sa ingenting om når de ville få inn mer på lager. Sendte de mail tilbake for en uke siden, og har ennå ikke mottat svar...kiipe greier...
Suzy Skrevet 15. mars 2004 #5 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har akkurat bestilt med Skin Smoothing cream på Lokkfantastic, sammen med Ultra rich moisturizer *gleder meg* :-) De hadde den inne der ivertfall...
Gjest Cuddly Skrevet 15. mars 2004 #6 Skrevet 15. mars 2004 De har fått inn 50 ml! Oppdaget det nettopp og har bestillt, gleder meg til å prøve! Skal prøve body lotionen når jeg har brukt opp 1000 rester... (eller 3 :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå