AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Hei. Jeg har et problem. Jeg er veldig usikker på meg selv og dette gjør meg også usikker på kjæresten min. tror dette går en del utover forholdet, men i dag har jeg virkelig innsett at dette må jeg slutte med. Noen som har en ide til hvordan jeg kan bli mer sikker? For meg er det dessverre veldig viktig å få bekreftelse av han. Han sier han er glad i meg og gir meg komplimenter (riktignok ikke veldig mange, men det er vel ikke så mange gutter som gjør). Vi har hatt våre problemer før og det er kanskje da jeg har blitt usikker. Han gjorde noe han ikke burde ha gjort og det ødela masse av tilliten min. alt har vært bra nå de siste månedene og jeg føler tilliten kommer tilbake, men jeg ødelegger nok mye av gleden i forholdet for han og spesielt for meg. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli litt mindre avhengig, sjalu og usikker...? Jeg føler alltid jeg har gjort noe gale og må alltid si unnskyld og sånn. ofte uten grunn og han reagerer litt på det. og nei, jeg har aldri gjort noe ovenfor han som burde gi meg dårlig samvittighet.. Anonym poster: 9b71522d9b55281e27755a4aea4455a6
Jente1996-2 Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 føler jeg ikke er bra nok for han.. føler meg egentlig bare glad når jeg er med han eller snakker med han.. hilsen trådstarter..
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Du er helt lik som meg og i mitt forhold. Jeg trenger ofte bekreftelse fra han noe som har gjort han litt irritert og meg irritert, noe som absolutt ikke er bra for forholdet. Han gjorde også noe som brøt tilliten min til han og brøt meg ned. Men jeg bestemte meg for noen uker siden at jeg må bare stole på han og ha tillit til han. Men hvis det er noe slikt som bryter tilliten min til han igjen, så vil jeg ta hardt på det. Så du er ikke den eneste, vennen! Bare stol på han, det er det eneste du kan gjøre og stole på det han sier. For uheldigvis kan vi ikke lese tankene til våre kjære menn. Du kommer til å klare dette veldig bra - dette er vi sammen om :-) God klem Anonym poster: 239daf17e0ec8585b4b65d2c7560a17b
Jente1996-2 Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Du er helt lik som meg og i mitt forhold. Jeg trenger ofte bekreftelse fra han noe som har gjort han litt irritert og meg irritert, noe som absolutt ikke er bra for forholdet. Han gjorde også noe som brøt tilliten min til han og brøt meg ned. Men jeg bestemte meg for noen uker siden at jeg må bare stole på han og ha tillit til han. Men hvis det er noe slikt som bryter tilliten min til han igjen, så vil jeg ta hardt på det. Så du er ikke den eneste, vennen! Bare stol på han, det er det eneste du kan gjøre og stole på det han sier. For uheldigvis kan vi ikke lese tankene til våre kjære menn. Du kommer til å klare dette veldig bra - dette er vi sammen om :-) God klem Anonym poster: 239daf17e0ec8585b4b65d2c7560a17b fint å vite at jeg ikke er alene. Får bare være litt streng mot meg selv også blir det nok bedre for meg etterhvert. Må slutte å overanalysere alt og stresse sånn. Og husk, det er jo oss de er sammen med. så det er oss de vil ha.. Viktig å huske (ihvertfall for meg..)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Meg igjen her, hehe! Ja, det tenker jeg også ofte når ting er litt nedfor, at de har valg oss og ikke noen andre. Da er det jo oss de vil være sammen med! :-) Anonym poster: 239daf17e0ec8585b4b65d2c7560a17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå