Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos ei venninne av meg i går.

Plutselig kom mobberen min gjennom hele barne- og ungdomsskolen også innom..

Han hilste på meg og satt bare å tulla som om han aldri hadde gjort en flue fortred.

På skolen mobbet han meg alltid, kalte meg feit og masse annet stygt, spente fot på meg når jeg gikk forbi og masse mer.. Dette pågikk omtrent hver dag..

Jeg satte meg ned vedsiden av han, og spurte hvorfor han hadde vært så slem og ekkel mot meg på skolen.

Han prøvde først å tulle det vekk og han sa han hadde oppført seg sånn mot alle, og at det var spesielt gøy med meg siden jeg ble så sint.

Jeg fortalte han at jeg alltid hadde oppfattet at han gjorde det spesielt mot meg og at det ikke var så kult for meg opp igjennom skoleårene.

Han ble helt stille og jeg så godt at han følte seg utilpass, og sa: "Forstår at det er ukomfortabelt at jeg tar det her opp, men du plaga meg mye de 10 årene, og jeg må bare forstå hvorfor."

Han unnskyldte seg og tok meg til å med i hånda..

Var godt å bare få konfrontert han og få han til å skjønne at det ikke er greit!! Føler meg 10 kg lettere!!

Anonym poster: 255165fdeb067be5df161fbafbaf5702

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det var utrolig tøft gjort av deg :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Det var utrolig tøft gjort av deg :)

Takk! :) Skjønner ikke selv at jeg turte det.. Pleier å prøve å virke som en hard person som tåler alt, men nå gidder jeg ikke det mer. Jeg har følelser og gidder ikke å la meg bli tråkka på lenger! :)

TS

• Liker 1
Skrevet

skikkelig tøft gjort! :) håper karen tok det til seg :)

hva sa venninna di? kan tenke meg det var passe kleint å sitte i stuen sammen med dere ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

skikkelig tøft gjort! :) håper karen tok det til seg :)

hva sa venninna di? kan tenke meg det var passe kleint å sitte i stuen sammen med dere ;)

Hehe, hun bare satt å så spent på hva han svarte.. Tror det var en smule kleint ja, men akkurat det brydde jeg meg ikke om.. Han var 10 ganger mer utilpass enn meg.

TS

• Liker 6
Gjest Holmen
Skrevet

Tøft gjort, skjønner godt at du føler deg lettet nå! :)

Skrevet

WOW! Kjempe tøft gjort! Må være en utrolig deilig følelse :danse: :danse: :danse: :danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

WOW! Kjempe tøft gjort! Må være en utrolig deilig følelse :danse: :danse: :danse: :danse:

Ja, det letta skikkelig på trykket. Skal lære meg til å si mer ifra hvis jeg føler at jeg ikke blir behandla rett! For det gjør virkelig godt for sjela :danse:

TS

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kan forstå at det kan ha vært kleint, men om det var kleint for deg, var det i alle fall 100 gangere kleinere for han! Muhaha :ler:

Gratulerer! :) Var nok en deilig følelse!

Endret av Dreamdrops
AnonymBruker
Skrevet

Skal lære meg til å si mer ifra hvis jeg føler at jeg ikke blir behandla rett! For det gjør virkelig godt for sjela :danse:

Å kunne si i fra når man blir behandlet som dritt tror jeg er en viktig forutsetning for å kunne få et godt liv.

Altfor mange lar seg tråkke på av drittsekker.

Når de merker at en person lar seg herse med, så fortsetter de bare enda mer.

Anonym poster: 9d51fcf3ba7edf05c37bdbfc741eef7b

Skrevet

Så flink du er =) :hug: Jeg ble også mobbet på barne og ungdomskolen. jeg flyttet ett nytt sted da jeg var ferdig med skolen for å få venner og fred. det fikk jeg =) jeg bor på dette nye stedet enda. jeg ble invitert til 20 års jubeleum etter skolen slutt. jeg vurderte lenge å ikke gå,men beslutet å finne ut om dem som var drittsekker da var slik forsatt og jeg gjikk.

Overaskelsen ble ikke stor,alle var like ekkel som da,jeg snakket med en av dem litt greiere gutta og fortalte hvorfor jeg kom,han sa det var tøft av meg.Han sjønnte at jeg hadde hatt ddet vanskelig på skolen. etter samtalen forlot jeg festen.setter aldri mine bein der igjen.har kjekke venner her som slettes ikke vet om mobbingen .

Skrevet

Det er veldig godt å bare få sagt ifra! Jeg sa ifra litt før.... ca 3 år etter jeg ble mobbet av henne som kalte seg bestevenninna mi. Hun ble så overrasket når jeg sa at jeg ikke hadde noe til overs for henne, og at det eneste jeg lærte var at hun er patetisk og liten...? :laugh:

Mobbere trenger å bli jekka litt ned.... Kjenner jeg blir en bjørnemor når noen i det heletatt PRØVER å mobbe mine nærmeste.. Jeg har faktisk engang holdt en kar oppe etter strupen fordi han mobbet en kjær, og trodde han kunne slippe unna... :fnise: Jeg var 164 høy og veide 75kg, topptrent. :fnise:

Skrevet

Utrolig bra gjort av deg! Tøft, men samtidig gjorde du det på en veldig moden og flott måte! Så fint at det lettet deg slik! Og ikke synd i han som led seg gjennom "10 minutter med kleint" i forhold til hva du led deg gjennom i 10 år pga hans handlinger.

Skrevet

Og han var ikkje på tur til å spenne bein under deg medan du tok opp dette? Imponerande.

Skrevet

Det var modig gjort! Da er det sikkert lettere å la det være et avsluttet kapittel :) kjekt med sånne solskinnshistorier

Gjest navnelapp
Skrevet

Gratulerer, det må vere ein stor seier, TS! Og så vil det hjelpe deg med å legge dette bak deg, og gå vidare. Du bør vere stolt av deg sjølv! :)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Bra for deg

Det var også en som mobbet meg litt på ungdomskolen jeg sier litt fordi jeg sente han til legevakten og siden det var han livredd meg.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Bra for deg, men jeg syns han taklet det dårlig. Han skylder deg en større unnskyldning enn hva jeg fikk inntrykk av her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...