Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har nå hatt et av-og-på-forhold til min tidligere samboer (og far til mitt barn) i ett år. Vi har ikke direkte vært sammen, og det har vært forskjellig for hvem av oss som har trekt seg unna for hver periode der vi ikke klart å holde oss unna hverandre. Vi har en stor uenighet som kun han kan løse - noe eg også tror han vil om han virkelig vil ha meg tilbake. Vi roter ikke med andre.

For ei uke siden tok eg iniativet til en prat der vi skulle lande på noe. Oss eller ikke oss, han sa seg enig, men sørget for at det ikke blei noe av. Eg for min del ønsker et forhold til han om han griper fått i det som står imellom oss.

Etter at eg inviterte han ut, takket han høflig nei, og trakk seg unna etterpå. Siden eg tok dette som et 'ikke intressert' har heller ikke eg kontaktet han. Følelsesmessig er vi absolutt ikke ferdig med hverandre, og tonen var god da vi 'gikk hver for oss' forrige gang.

Nå tenker eg at eg bør vise meg som den som er minst intressert. Sørge for å kun kontakte han om ting som angår barnet vårt, være veldig rask under henting/levering, være den som tar iniativ til å legge på røret etter en tlf samtale osv, kutte helt ut flørting osv. Men selvfølgelig være høflig og grei.

Vet ikke, men eg har en teori om at en mann som er usikker, og har gått i tenkeboksen, kan finne på å være ganske så lenge i 'boksen' så lenge han vet at den det gjelder 'står der og venter' Da har de liksom hele roen, og kan kose seg litt med alenetid, og følelsen av å sitte på esset. Og hvorfor skal han gjøre noe med det vi er uenige om, når han alikevel er den som er minst intressert, og dermed sitter på kontrollen??

I den siste på-perioden var det eg som viste mest følelser, men eg har nok også gitt han mange delte signaler pga. uenigheten vår. Det gjorde han også.

:Han er som mange andre menn, som blir mest interessert i ei dame han må jakte litt på, så nå lurer eg på hva dere som leser sier om min teori?

Noen som kan gi meg noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra det jeg har opplevd er det ikke nødvendig med sånne "spill" og hvem som er mest/minst interessert dersom følelsene virkelig er 100%.

AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg leser så kjenner dere hverandre godt og har et barn sammen. Han kjenner deg godt innvendig, men prøv og frisk opp personligheten din (ikke forandre deg). Gjør noe du vet han ville likt, hvordan forelsket han seg i deg for første gang? start der igjen. Bli den jenta igjen han ble forelsket i, hint han frem indirekte, ALDRI direkte. Ikke ring han så ofte, ikke vær innpå slitt! han er nå vant til at du ringer og maser på han, la vær. få han til og lure på hvorfor du ikke ringer han lenger, la han savne deg! Vær sterk og ikke ring han, hvis det er noe viktig eks. hvis det gjelder barnet, så ring han en gang, tar han opp OK hvis ikke så sender du meld, aldri ring flere ganger. La han ringe deg tilbake, og hvis du ellers vil prate med han, prøv og vær sterk og hold deg, ikke ring han. Få han til og ringe deg, og det skjer hvis du ignorer han en stund.. Vis han at du er selvstendig, vis han at du har gutter rundt dg og at han ikke er den eneste gutten på jord, overbevis han om at du er ei sterk kvinne som klarer deg uten han. Håper det hjelper , hjalp meg :)

Anonym poster: 48baa85deca5d01479bf5b9096990402

Skrevet

Nei. Ikke tenk på hva du skal gjøre for å få ham/henne på kroken og være mest desperat etter deg, gjør det du virkelig ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...