Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Føles litt feil å syte om dette, men når gutten ikke tar et hint da blir man litt irritert!

Det er en bekjent som går på samme fakultet som meg. Tror han har hatt et godt øye til meg lenge, men vi begynte ikke å snakke før april i fjor. Har støtt på han stadig på fakultetet, men vi begynte å snakke først skikkelig på Facebook. Han virket veldig interessert i meg og livet mitt da, og jeg synes det var hyggelig å snakke med han, men har aldri flørtet eller hatt en intensjon om at det skal bli noe mer da jeg dater noen andre. Synes med ett at han virket litt for pågående, han spurte om en kaffe en gang. Jeg sa at det kunne vi kanskje få til, men at jeg ikke var interessert i noe mer. Da sa han "Slapp av, har aldri tenkt sånt. Jeg kjenner deg jo ikke i det hele tatt. Har ikke tenkt i de baner". O.s.v. Han var veldig til å forsvare seg. Dette var rett etter jeg hadde fortalt at jeg var interessert i han jeg dater nå.

Jeg synes fyren er litt vel masete til tider. Tar kontakt på daglig basis og vil prate. Jeg svarer jo han, men er ikke så veldig engasjert, stiller sjeldent spørsmål tilbake og av og til kan jeg bruke mange timer før jeg svarer han (dog han helt sikkert ser at jeg har sett svaret hans). Jeg var på samme quiz med han en gang (ikke samme lag, men samme lokale). Etterpå insisterte han på å følge meg hjem et stykke, og da vi skulle skilles skulle han absolutt ha en klem. Dette har skjedd to ganger. Han spurte ikke om det var greitt en gang, jeg ble bare tvunget inn i klemmen. Synes dette var ubehagelig da jeg ikke kjenner han så godt. Spesielt når jeg tidligere har sagt at jeg ikke er interessert.

I tillegg har en i hele høst mast om at vi skal ta en kaffe i lag. Dette har aldri skjedd, da jeg alltid har funnet unnskyldinger. Likevel fortsetter han å være like kontaktsøkende. I tillegg (dette irriterer meg faktisk utrolig mye) driver han stadig å liker profilbildene mine, og den siste tiden kommenterer og liker han nesten alt jeg legger ut. Status, fremsidebilde, bilde av katten min. På to av kommenterane hans har jeg med vilje latt være å svare han, fordi han skal ta et hint. Selvfølgelig kan hvem som helst gjøre dette, men det irriterer meg at han gjør dette da andre kanskje oppfatter at vi har noe på gang. En fellesbekjent jeg snakket med hadde tilfeldigvis lagt merke til det og lurte på om vi hadde noe på gang. Jeg sa at jeg ikke var interessert i han. Han lo og sa at han syntes synd på meg. At en gang de hadde vært på klassetur sammen hadde han vært hodestups forelsket i en jente på turen og plaget henne. Jenta likte han ikke tilbake, og det hadde vært utrolig flaut visstnok.

Jeg synes han virker som en grei person ellers, og jeg hater å såre folk. Vil ikke bli oppfattet som den slemme bitchen. Derfor føler jeg ikke heller at jeg kan være avvisende hele tiden, for det er alt for slemt. Å la være å svare noensinne. Noen som har noe tips? Husk at vi går på samme fakultet og jeg stadig kommer til å møte han. Spesielt på fakultetspuben der vi begge henger. :vetikke:

Endret av lillsunshine
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føles litt feil å syte om dette, men når gutten ikke tar et hint da blir man litt irritert!

Det er en bekjent som går på samme fakultet som meg. Tror han har hatt et godt øye til meg lenge, men vi begynte ikke å snakke før april i fjor. Har støtt på han stadig på fakultetet, men vi begynte å snakke først skikkelig på Facebook. Han virket veldig interessert i meg og livet mitt da, og jeg synes det var hyggelig å snakke med han, men har aldri flørtet eller hatt en intensjon om at det skal bli noe mer da jeg dater noen andre. Synes med ett at han virket litt for pågående, han spurte om en kaffe en gang. Jeg sa at det kunne vi kanskje få til, men at jeg ikke var interessert i noe mer. Da sa han "Slapp av, har aldri tenkt sånt. Jeg kjenner deg jo ikke i det hele tatt. Har ikke tenkt i de baner". O.s.v. Han var veldig til å forsvare seg. Dette var rett etter jeg hadde fortalt at jeg var interessert i han jeg dater nå.

Jeg synes fyren er litt vel masete til tider. Tar kontakt på daglig basis og vil prate. Jeg svarer jo han, men er ikke så veldig engasjert, stiller sjeldent spørsmål tilbake og av og til kan jeg bruke mange timer før jeg svarer han (dog han helt sikkert ser at jeg har sett svaret hans). Jeg var på samme quiz med han en gang (ikke samme lag, men samme lokale). Etterpå insisterte han på å følge meg hjem et stykke, og da vi skulle skilles skulle han absolutt ha en klem. Dette har skjedd to ganger. Han spurte ikke om det var greitt en gang, jeg ble bare tvunget inn i klemmen. Synes dette var ubehagelig da jeg ikke kjenner han så godt. Spesielt når jeg tidligere har sagt at jeg ikke er interessert.

I tillegg har en i hele høst maset om at vi skal ta en kaffe i lag. Dette har aldri skjedd, da jeg alltid har funnet unnskyldinger. Likevel fortsetter han å være like kontaktsøkende. I tillegg (dette irriterer meg faktisk utrolig mye) driver han stadig å liker profilbildene mine, og den siste tiden kommenterer og liker han nesten alt jeg legger ut. Status, fremsidebilde, bilde av katten min. På to av kommenterane hans har jeg med vilje latt være å svare han, fordi han skal ta et hint. Selvfølgelig kan hvem som helst gjøre dette, men det irriterer meg at han gjør dette da andre kanskje oppfatter at vi har noe på gang. En fellesbekjent jeg snakket med hadde tilfeldigvis lagt merke til det og lurte på om vi hadde noe på gang. Jeg sa at jeg ikke var interessert i han. Han lo og sa at han syntes synd på meg. At en gang de hadde vært på klassetur sammen hadde han vært hodestups forelsket i en jente på turen og plaget henne. Jenta likte han ikke tilbake, og det hadde vært utrolig flaut visstnok.

Jeg synes han virker som en grei person ellers, og jeg hater å såre folk. Vil ikke bli oppfattet som den slemme bitchen. Derfor føler jeg ikke heller at jeg kan være avvisende hele tiden, for det er alt for slemt. Å la være å svare noensinne. Noen som har noe tips? Husk at vi går på samme fakultet og jeg stadig kommer til å møte han. Spesielt på fakultetspuben der vi begge henger. :vetikke:

Synes egentlig at du skal ta en alvorsprat med ham en dag og fortelle ham på en ordentlig måte at du ikke er interessert i ham. Fortelle at du føler deg litt tvunget opp i et hjørne og at du ikke kan velge hvem du finner attraktiv. Gi ham noen pointers på at det ikke er slik man finner seg kjæreste.

Anonym poster: bb3d31b83ee299e55dab6a56c7395d19

Skrevet

Gi fyren en beskjed for han der har gått over grensen for lengst. Creepy!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes egentlig at du skal ta en alvorsprat med ham en dag og fortelle ham på en ordentlig måte at du ikke er interessert i ham. Fortelle at du føler deg litt tvunget opp i et hjørne og at du ikke kan velge hvem du finner attraktiv. Gi ham noen pointers på at det ikke er slik man finner seg kjæreste.

Anonym poster: bb3d31b83ee299e55dab6a56c7395d19

Det aner meg at han kommer til å forsvare seg selv slik jeg gjorde i sommer da jeg sa jeg ikke var interessert. Han kommer bare til å hevde at han ikke er interessert i meg og få meg til å høre innbilisk ut. Jeg er littegran engstelig for at det skal slå tilbake mot meg om jeg avslår han så brutalt. Vet ikke hva slike gutter går og sier til andre.

Jeg tenker mer i retning virke kjedelig. Bli uinteressant for han.

Endret av lillsunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...