Gå til innhold

XL-S medical appetittdemper - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med en ''bunnløs'' mage og lurer på om noen har prøvd dette produktet? Evt. kan anbefale et annet produkt?

Anonym poster: 56b4644e2007dc2928e573b554782cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde allevo sitt produkt, er to piller som vist nok sveller til 80 ganger størrelse nedi magen. Har bare brukt dem en uke men syns de fungerer bra for meg, sjeldent sulten og klarer meg fint på 5 små måltider om dagen, de har de på tilbud hos apotek1 nå for 110 kr tror jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve å kjenne på følelsene før du spiser? Det er mange som har oppnådd mye ved å lære seg hvorfor de spiser, når de åpenbart ikke er sultne. Stress? Sorg? Det høres litt klisje ut... Men se om du klarer å kjenne etter. Er du sulten? Skala 1-10. 1 er stappmett og 10 er skrubbsulten. Over 5 betyr at du kan spise, er det under så ta deg et glass vann og reflekter litt over hva du føler. Som sagt, det høres veldig klisje ut, men jeg ville prøvd.

Anonym poster: 2bd1f5b7df2f9f3425eff22b581b4d67

Skrevet

Noen som vet om de inneholder gluten? Har prøvd å google, men finner bare at fettbinderne er glutenfrie, finner ingenting om disse som skal redusere appetitten...

Anonym poster: 0af72a2b86d2835f44f2325fedfaf918

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...