Gå til innhold

Kunne du tatt eks tilbake etter han har fått familie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visst din ekskjæreste som du aldri kommer over, har fått seg et barn, er singel og interessert kunne du blitt sammen med hun/ han da? eller blir barnet et problem?

Anonym poster: d91e20ec5c20be9b3a5aecb1cadc7085

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helst ikke, kanskje om den andre forelderen var død.

Anonym poster: bc1ab67be3663a8b6ea1a73864d10b60

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har savnet min eks kjæreste kjempe lenge, og vi kommer liksom aldri over hverandre. Har prøvd å glemme, men det går bare ikke. jeg vet ikke om han ville tatt meg tilbake etter jeg er blitt mamma.. er 10 mnd siden

Skrevet

Ikke i helvete heller om jeg hadde.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i helvete heller om jeg hadde.

negativ du e da

Skrevet

negativ du e da

Nå ja.
AnonymBruker
Skrevet

Nå ja.

hvorfor

Skrevet

hvorfor

Jeg hadde ikke gadd, rett og slett.

AnonymBruker
Skrevet

forstår.

Skrevet

Det ville ikke vært barnet som eventuelt var problemet mitt, men det at det var en eks.

Det er en grunn til at en eks blir en eks, uansett om man selv ville det eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo HELT ann på. kommer ann på grunnen til at det ble slutt, grunnen til at han vil ha meg tilbake, hvordan hans forhold med barnemor er, og hvordan min livssitusjon ser ut.

Om jeg forsatt har masse følelser, føler at det er noe å satse på og også synes at barnets mor er et hyggelig menneske som jeg kan tåle og være i samme rom sammen med, og om det er en sjanse for at han vil ha et barn med meg også (om man ønsker det) så ville jeg vurdert det.

Her er det jo på en måte to problemstillinger i en, eks, OG om man kan være sammen med noen som har et barn fra før. Om man i utgangspunktet er åpen for begge deler, så er det verdt å vurdere... men man må være klar over at barn kommer foran mye, og her må man vurdere om man vil klare å leve i balanse med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slo opp for 4 år siden, vi har aldri kommer over hverandre helt. Han ville kutte kontakt pga savn. Han er en utrolig snill fyr,aldri gjort meg noe gale. Grunnen at jeg slo opp da var at jeg var ung og ville utforske verden litt. Han er en rolig type av seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo HELT ann på. kommer ann på grunnen til at det ble slutt, grunnen til at han vil ha meg tilbake, hvordan hans forhold med barnemor er, og hvordan min livssitusjon ser ut.

Om jeg forsatt har masse følelser, føler at det er noe å satse på og også synes at barnets mor er et hyggelig menneske som jeg kan tåle og være i samme rom sammen med, og om det er en sjanse for at han vil ha et barn med meg også (om man ønsker det) så ville jeg vurdert det.

Her er det jo på en måte to problemstillinger i en, eks, OG om man kan være sammen med noen som har et barn fra før. Om man i utgangspunktet er åpen for begge deler, så er det verdt å vurdere... men man må være klar over at barn kommer foran mye, og her må man vurdere om man vil klare å leve i balanse med det.

Her er det vel ingen grunn. Jeg som slo opp for fire år siden, han har aldri gjort med noe vondt. Men savnet er stort. Og lurer på hva han tenker om at jeg er blitt mamma

Skrevet

Her er det vel ingen grunn. Jeg som slo opp for fire år siden, han har aldri gjort med noe vondt. Men savnet er stort. Og lurer på hva han tenker om at jeg er blitt mamma

Ok, forstod det som at situajonen var andre veien, at han hadde fåt barn og ville ha deg tilbake.

Tror dette er veldig individuelt, du må jo bare forsøke?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er nok jeg som har fått en. Ja, er nok veldig individuelt, men greit å høre hva andre tenker. Vet ikke hva han tenker om det. han slettet meg på facebook par dager etter hun ble født

AnonymBruker
Skrevet

vanskelig dette :(

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med meg, merket interessen forsvant med en gang jeg hørte om ungen, så jeg får vel svare at det er uaktuelt da.

Anonym poster: 7366a4e7273378a5729329e21ee5a2d5

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med meg, merket interessen forsvant med en gang jeg hørte om ungen, så jeg får vel svare at det er uaktuelt da.

Anonym poster: 7366a4e7273378a5729329e21ee5a2d5

så dumt :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...