Gå til innhold

Han er 23, jeg er 25 - er det rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fått en god tone med en kar jeg liker kjempegodt. Men... han er 2 år yngre enn meg. Har inntrykk av at begge to derfor er litt usikkre på hverandre og holder litt av følelsene tilbake. Sånn, "hva vil han/hun med meg? Jeg er jo eldre/yngre!"

Er denne aldersforskjellen noe folk der ute synes er litt snodig? Hva ville dere tenkt hvis kompisen/venninna di var meg eller han? Hver helt ærlig! :)

Og hvis det var DU som var i denne situasjonen, hva ville du ha gjort? Rygget unna eller hoppet i det?

Tenker seriøst forhold her. :)

Endret av Hypnosee
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig teit å lure på noe sånt. Hva om du var 23 og han 25? Da ville du vel ikke tenkt på aldersforskjellen i det hele tatt.

Anonym poster: d3650d7b9a66100b324c1b2992f3a437

• Liker 10
Gjest aam1972
Skrevet

2 år er ingenting å bry seg om.

Kjør på !!

Gjest *Maja*
Skrevet

Møtte mannen min da han var 22 og jeg 24. Merket lite til aldersforskjellen. Jeg synes selvsagt det er morsomt å bruke mot han: Haha! Jeg er eldre og mer vis enn deg småen!

Men nei: ingen bryr seg! Vi har vært sammen i over 6 år og er gift på 5.året.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS (Hypnosee); Jeg har et spørsmål til deg. Hva mener du om aldersforskjellen til meg og min kjære? Han er 19 og jeg er 25. Vær helt ærlig. Syns du det er snodig??

Anonym poster: 8c4e10325852a8e2e62d7626a92939d0

Skrevet

Synes ikke det er rart i det hele tatt! Hvis han liker deg og du liker ham, kjør på og ikke bry deg om hva andre skulle mene om det :)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud 2 år er jo ingenting, skulle det vært sånn hadde jo ingen fått kjæreste.

Anonym poster: 1743c6475fbda4c073057e765dd285ee

• Liker 3
Skrevet

Ikke la 2 usle år ødelegge det her TS. Jeg kjenner flere par der jenta er eldre, og de har det kjempefint sammen.

Skrevet

Takk for svar folkens. :) AB # 5: Nei, jeg personlig synes det bare er kjempeartig! Vitner om et flott, karmatisk forhold mellom to mennesker som ikke er redde for å være utradisjonelle. Og det er jo det jeg håper folk vil tenke om oss to også, selv om aldersforskjellen riktignok ikke er så stor...

Men jeg er jo en usikker person, og litt nysgjerrig på hva andre tenker, og spesiellt hva dem ville gjort i samme situasjon. :)

Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt. Ante ikke at noen mener dette kan være et problem!

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig snodig å i det hele tatt lure på om folk synes det er snodig. :P

To års forskjell, når begge er over atten, er ingenting.

Skrevet

To år er ingenting. Er selv to år eldre enn kjæresten min. Jeg er 27, han er 25, jeg ser ingenting merkelig med det.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens. :) AB # 5: Nei, jeg personlig synes det bare er kjempeartig! Vitner om et flott, karmatisk forhold mellom to mennesker som ikke er redde for å være utradisjonelle. Og det er jo det jeg håper folk vil tenke om oss to også, selv om aldersforskjellen riktignok ikke er så stor...

Men jeg er jo en usikker person, og litt nysgjerrig på hva andre tenker, og spesiellt hva dem ville gjort i samme situasjon. :)

Godt å høre :) Vi har det BRA sammen. Sikkert mye bedre enn mange andre. Men jeg holder også en del tilbake fordi jeg er usikker på hva andre mener. 6 år er en del liksom! Men jeg ville ikke tenkt på de to årene mellom dere i det hele tatt. Hadde ikke tenkt over det et sekund en gang hvis jeg hadde møtt dere! Så senk skuldrene, slapp av og nyt kjærligheten! :hjerte:

Gjest *Maja*
Skrevet

Det eneste som slår meg med store variasjoner i alder er at en kan vokse fra hverandre. At den yngste etterhvert vil føle for å gjøre ting som den eldste allerede har gjort og er ferdig med. At den eldste er klar for ting som den yngste ikke er klar for.

Men svigerforeldrene mine har ikke hatt de problemene. Han var 25 år og hun var 40 med 3 barn. Nå 20 år etter så er de fremdeles verdens søteste sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er på lik bølgelengde i allefall (jeg og min 6 år yngre kjæreste). Vi har begge nettopp kjøpt første bilen, vi har begge de samme drømmene og målene. Vi har begge like lang utdannelse foran oss. Eneste forskjellene er at jeg har drukket meg full noen flere ganger, hatt noen flere sexpartnere og noen flere jobber. That's it. Ellers har vi lik humor, mange like interesser, mye lik musikksmak og alt det der. Jeg har hatt en eldre kjæreste med barn før. Det ble bare helt kræsj for min del. Har hatt en som var 1 år eldre enn meg også, og det var kurrant. Like kurrant som nå føler jeg. Så jeg tenker bare at jeg får ta en dag av gangen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en som er 20, jeg er 30, so? :)

Anonym poster: e72489128962036485fea508eafbb168

• Liker 1
Skrevet

Disse alderstrådene altså.. Nei, et par der kvinnen er 25 og mannen 23, er ikke rart. I den alderen er det for meg, ingenting.

Skrevet

Ikke rart overhodet (:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med hun 24 og han 21? Samme greia?

Anonym poster: 45226de7811ba2adce4c83ef9532bba8

AnonymBruker
Skrevet

Hva ER det med disse aldersgreiene ??

:laugh:

Jeez!

Folk møtes, klikker, digger, NICE

Så lenge begge er gamle nok til å vite hva de driver med er vel det det eneste som betyr noe.

Om noen mener noe annet, drit i det, det angår ikke dem

Det gjør de neppe uansett, slutt å være så innbilsk, de er nok mer opptatt av sine egne liv.

Anonym poster: 99815732c9013852fe0256f9c3495290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...