Gå til innhold

fosterfar har drevet fysisk mishandling tidligere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men forsøker nå her.

Saken er den at ett ektepar jeg kjenner er fosterhjem. Greia er den at fosterfar har drevet med utstrakt vold mot en mindreårig for en del tid tilbake. Dette er barnevernstjeneste klar over, og jeg skjønner ikke at vedkommende kan bli godkjendt fosterhjem av den årsaken.

Så, hva ville jeg med dette da? Tja, få noen synspunkter kanskje. Jeg sitter å vurdere å tipse dem som har plassert barnet der.

Nå si at om det var mine barn som var plasser der så hadde jeg ikke likt tanken på at fosterfar tidligere har vist så dårlig selvkontroll at han har gått til fysisk angrep på en tenåring.

Kan legge til at barnet ikke er plassert der av kommunen, men av fylket.

Fosterfar er ikke anmeldt for forholdet

Anonym poster: cfcdd256e4268d63777e826b682a7071

Anonym poster: 352f391b9e40ddaf69551a18864c0b42

Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet

Barnevernet har vel vurdert de som egnet,samt at de er i underskudd av fosterforeldre

Skrevet

Du burde opplyse de biologiske foreldrene om dette slik at de kan gå til rettslige skritt for å få stoppet denne plasseringen. Nok et skremmende eksempel på bvs inkompetanse dette her. For en tid tilbake sto det også mye i media om en fosterfar som bedrev babyvold mot et spedbarn han var fosterfar for.

Barnevernet er en skremmende etat.

Skrevet

Barnevernet har vel vurdert de som egnet,samt at de er i underskudd av fosterforeldre

Så fordi de er i underskudd av fosterforeldre så er det greit å plassere en tenåring hos en fosterfar som har bedrevet vold mot en tenåring tidligere?

Sjuk i hue du....

Gjest annemor30
Skrevet

Så fordi de er i underskudd av fosterforeldre så er det greit å plassere en tenåring hos en fosterfar som har bedrevet vold mot en tenåring tidligere?

Sjuk i hue du....

Veit ikke hvem som er sjukest her jeg... Jeg har ikke sagt at det er greit,jeg svarte at BV har vel vurdert de som egnet.. og de er faktisk i underskudd av forsterforeldre,men jeg sier IKKE at det er greit at hvem som helst blir forsterforedre. Les svaret litt bedre neste gang a!!
AnonymBruker
Skrevet

Hvis barnet ikke er plassert der av kommunen, men fylket, så er det ikke barneverntjenesten som har godkjent denne familien, men barneverntjenesten skal da bli spurt om slike ting.

Høres ikke ut som om han her burdte være fosterfar, nei. Gi tilbakemelding til dem som har plassert barnet der!!!

Selv om han ikke er anmeldt så er dette svært viktig informasjon.

Samme hvor manko det er på fosterhjem, så skal ikke hvem som helst kunne bli det!

Anonym poster: cbeda2a95e174d1779ac9ebda3393bea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...