Gå til innhold

vaskehjelp .

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du vaskehjelp?

om ja , hva er det som blir gjort av vaskehjelpen , utenom gulv vask?

vaskes lister , vindu , dusj ,overflater?

Vi har vaskehjelp 2. uke , ca 3 t , som vasker gulv og varierer om ho vasker dusj , vindu ,innerdører o.l.

Er "passe" fornøyd med effektiviteten , men ei flott dame familien er blitt avhengig av!

Anonym poster: e8813115364ca9a1d8e582e4e0d3f288

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi avtalte, gikk gjennom hva som skulle vaskes, så det er opptil dere hva dere forventer.

Hos oss er det å støvsuge huset, vaske gulv, tørke støv fra alle overflater, vaske badekaret og dusjkabinett, do, vaske alle speil. Vinduer innvendig og utvendig blir tatt 1-2 ganger per år som ekstra vask.

Anonym poster: 28030dbc5a4f9f3e68983222b36b5036

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre om noe i samme slengen?

- hvor mye betaler dere?

Ønsker vaskehjelp selv:)

Anonym poster: d0e58030fefc9071c8b917f9b0ff2a5f

AnonymBruker
Skrevet

Min vaskehjelp har 130 kr t.

Anonym poster: e8813115364ca9a1d8e582e4e0d3f288

Skrevet (endret)

Vi har vaskehjelp annen hver uke. Hun vasker gulv, tørker støv, vasker toalettene, bretter kler om det henger noe på stativet, bytter på sengene og om nøvendig tar hun vinduene innvendig også :) Vi avtalte i starten at hun skulle få 500 kr per gang, fordi jeg har hørt "skrekkhistorier" om at noen arbeider seint for å få mer betalt.

Etter noen få måneder bestemte vi oss for å gi 600kr per gang. Hun er her i 4-5 timer

Endret av chiki
Skrevet (endret)

dobbel

Endret av chiki
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vaskehjelp, fordi jeg ikke vil.

Vaskehjelp en gang i uka eller annenhver uke, jah det sier jo litt om hvor reint hus en har.

Nei takk, jeg vasker mitt hus selv, det er bare da det blir gjort ordentlig, er en perfeksjonist :)

Anonym poster: e99532920ba974eea6a8ad153765b8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...