Gjest Mayamor Skrevet 12. mars 2004 #1 Del Skrevet 12. mars 2004 Noen som vet noe om dette prosjektet...: http://www.anfidelmar.com/ Noen jeg kjenner er på Gran Canari nå og lurer på å gå inn i dette prosjektet... Noen som har positive eller negative opplysninger om dette...? Personlig er jeg meget skeptisk til time-share... Ser for meg at det bare er lureri... Takker for innspill... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #2 Del Skrevet 13. mars 2004 du må aldri aldri i heeele ditt lange liv finne på å rote deg borti det!!! personlig er min familie akkurat ferdig med all verdens saker ang time share nå.. det hadde seg nemlig slik at vi var på en alminnelig sommerferie hel familien gikk en ettermiddag langs stranden da vi ble stoppet av en veldig så hyggelig dansk jente som lurte på om vi hadde lykken med oss, vi fikk beskjed om å trekke hvert vårt lykkekort for å se om vi vant noe.. min far vant ikke noe, heller ikke jeg men moren min vant en gave som vi skulle motta dersom vi gikk til et hotell i nærheten til et fastslått tidspunkt.. dette gjorde vi og vips før vi visste ordet av det var vi inne i det hele og hadde dratt på oss en slik leielighet... nå i ettertid som vi har kommet hjem har vi prøvd å kvitte oss med dette lureriet, ringt alle mulige hjelpere og traff på en som fortalte oss at vi ikk evar alene.... du må ALDRI rote deg borti det! de nærmest hypnotiserer deg og lurer deg trill rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mars 2004 #3 Del Skrevet 13. mars 2004 Det finnes mange slike leilgiheter mye billigere tilsalgs her hjemme. Så vil de kjøpe en slik leilighet så gjør det her hjemme. Deler av innlegget er slettet. Du kan ikke poste innlegg som inneholder Kjøp og salg annonser . http://forum.kvinneguiden.no/faq.php Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå