AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 At du ikke syns han/hun er det altså! Alle kan naturligvis ikke være sammen med menn eller kvinner som alle andre sikler etter En venninne velger mindre pene menn fordi hun mener at de behandler kvinner bedre enn hva de kjekke gjør. Hun har visst lest en tøvete teori om at den peneste har overtaket i forholdet. Men forholdene varer jo aldri siden hun ikke er ordentlig tiltrukket av mennene! Hva syns dere om sånne teorier og har dere noen gang valgt noen bare pga utseendet? Anonym poster: f9316ef6014f209167daa45595698a34
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Jeg må finne personen jeg er i et forhold med attraktiv. Det er jo kjempeviktig. Men å bare velge dødspene folk tror jeg ikke man kommer langt med. Andre egenskaper er vel så viktige. Anonym poster: ac32746ddcb444fdf4e13ab4b5912c0b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Hvorfor skal den ene ha overtaket, liksom? Kan man ikke være likeverdige? Anonym poster: 5bd4bd41b935e5cc065ccc3e8183d90f 2
kjekken45 Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Hei eg vil si at hun velger mindre pene menn fordi dem behandler dem bedre er nok sant,fordi menn som er pen eller veldig kjekk vet at dem kan få nesten hvem dem vil ,dem er så selvsikker på seg skjølv at dem roter rundt og bryr seg ikkje om å ta vare på jenta. pene og kjekke menn tenker kun på seg skjølv det er garantert. ikkje alle men di fleste. men utseende har litt å si ikkje så mye for det er hva som kommer innefra som teller som menneske at du har godt hjerte,følsom,vet hvordan du skal behandle dama di det er det som teller alt annet er uviktig. da får du et godt forhold da vet du at partneren tar vare på deg og er der for deg,og for hverandre. folk sier til meg at eg er veldig kjekk men eg bryr meg ikkje om det for meg er det som er viktig er hva som kommer fra innsiden og sånn skal det alltid være. hilsen snill mann
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Kjenner mang en pen og kjekk mann som er kjempekjæreste for sin dame. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 folk sier til meg at eg er veldig kjekk men eg bryr meg ikkje om det løgn Anonym poster: 5bd4bd41b935e5cc065ccc3e8183d90f 2
makkapakka Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 'Jeg har prøvd et par ganger å gå på date med menn som jeg ikke finner attraktive i det heletatt. Dessverre har det blitt noen laaaange timer å holde ut. For så å si hadetpåbadet.. 1
kjekken45 Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 ja selvfølgelig er det det,eg mener bare og har sett skjølv hvordan pene og kjekke menn behandler kvinner og det er ikkje pent
Gjest brutal mann Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 Det er tullete å ikke gå for noen en virkelig vil ha. Venninnen din virker som om hun enten er ekstremt usikker på seg selv eller ekstremt kontrollerende.
kjekken45 Skrevet 6. januar 2013 #10 Skrevet 6. januar 2013 selvfølgelig er det mindre pene menn også som ikkje behandler dama eller vet hvordan man skal ta vare på ho,men slikt finner man over alt. det viktigste er at man BEHANDLER ANDRE SLIK MAN VIL BLI BEHANDLA SKJØLV hvis man går etter den regelen så vet man hva man skal gjøre. 1
Cathrine88 Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Jeg har bare vært sammen med vakre menn og forholdene har da vært likeverdige. Heldigvis. Det virker forferdelig trist og usympatisk å gå inn i et forhold med en plan om å få overtaket over den andre. 1
Cata Skrevet 6. januar 2013 #12 Skrevet 6. januar 2013 At du ikke syns han/hun er det altså! Alle kan naturligvis ikke være sammen med menn eller kvinner som alle andre sikler etter Anonym poster: f9316ef6014f209167daa45595698a34 Jeg har aldri vært sammen med noen bare på grunn av utseendet deres, men jeg har vært sammen med en som jeg i utgangspunktet ikke syntes var særlig kjekk. Da falt jeg for personligheten, og etterhvert økte kjekkhetsgraden (i mine øyne) også betraktelig. 1
Gjest Lurifix Skrevet 6. januar 2013 #13 Skrevet 6. januar 2013 Jeg er ikke kjekk og jeg behandler kvinner bedre enn bra. Ikke fordi jeg ikke er kjekk, men fordi hvorfor i helvete skal man ikke behandle andre mennesker bra?! Jeg synes det er viktig at begge partene synes den andre er attraktiv. Aldri om jeg hadde gått inn i et forhold med en jeg ikke kunne ærlig si at "ja du er kjempe pen!". 4
Gjest proteinet Skrevet 6. januar 2013 #14 Skrevet 6. januar 2013 Å si at utseendet ikke betyr noen hadde vært løgn for min del. Det er ikke alt, langt i fra, men jeg må være tiltrukket av ham. Dersom jeg ikke blir tiltrukket av ham, så blir relasjonen platonisk. Det har også hendt at jeg syns en gutt blir kjekkere og kjekkere jo bedre kjent jeg blir med ham - har han en god personligheten, god humor og fin sjarm, så blir han automatisk kjekkere i mine øyne. 2
kjekken45 Skrevet 6. januar 2013 #15 Skrevet 6. januar 2013 sant nok men dessverre er det folk ute i norge som ikkje alltid behandler kvinner bra,bare se på krisesentrene så får du se hvordan kvinner er blitt behandla,eg vet for eg har vært og sett på krisesentrene og mye av det eg såg gjorde meg trist og eg gråt. så å si hvorfor skal man ikkje behandle kvinner bra,ja man skal det men det er syke mennesker der ute også,det må man huske. 1
kjekken45 Skrevet 6. januar 2013 #16 Skrevet 6. januar 2013 ja den e grei ,men å være tiltrukket av en person første gang du ser han er ikkje nok,først må du bli kjent med en person før du blir for tiltrukket,hva om han er en helt annen person når det har gått ei stund?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #17 Skrevet 6. januar 2013 TS her. Hun er ikke så kontrollerende, men redd for at han skal være utro hvis han er for kjekk. Han skal være den heldige i forholdet hvis dere skjønner. Anonym poster: f9316ef6014f209167daa45595698a34
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2013 #18 Skrevet 6. januar 2013 TS her. Hun er ikke så kontrollerende, men redd for at han skal være utro hvis han er for kjekk. Han skal være den heldige i forholdet hvis dere skjønner. Anonym poster: f9316ef6014f209167daa45595698a34 Den her damen høres bare ut som en teit og usikker skapning. Ler og ler.
Gjest Lille-pus Skrevet 6. januar 2013 #19 Skrevet 6. januar 2013 (endret) At du ikke syns han/hun er det altså! Alle kan naturligvis ikke være sammen med menn eller kvinner som alle andre sikler etter En venninne velger mindre pene menn fordi hun mener at de behandler kvinner bedre enn hva de kjekke gjør. Hun har visst lest en tøvete teori om at den peneste har overtaket i forholdet. Men forholdene varer jo aldri siden hun ikke er ordentlig tiltrukket av mennene! Hva syns dere om sånne teorier og har dere noen gang valgt noen bare pga utseendet? Anonym poster: f9316ef6014f209167daa45595698a34 Synes: Renspikket vås. Noengang valgt noen bare pga utseende ?: Nei, nei, nei ! Aldri gjort, og vil heller aldri gjøre. Hvorfor i alle dager tror man på sånne 'teorier' ? Og hvordan kan man velge noen bare utifra hva øynene ser ? - vennligst forklar meg det. Edit: Presisert og kastet ut Leif Endret 6. januar 2013 av Lille-pus
kjekken45 Skrevet 6. januar 2013 #20 Skrevet 6. januar 2013 (endret) derfor er det så utrulig viktig at hvis man har noe på hjerte sitt ned og snakk sammen om saken og hva man syns og mener i stedet for å ha det inni seg skjølv og ikkje si noe som helst. kommunikasjon i et forhold er det viktigste hvis ikkje har man ikkje sjangs . Endret 10. januar 2013 av kjekken45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå