Gå til innhold

Hvordan lokale har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vil vise fram bilde av sitt kommende bryllupslokale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bilder, men har vært der en gang og sett, og skal dit igjen til helgen. Det er et sjøhus som har en flott brygge utenfor, og helt nydelig utsikt. Det er rellativt nytt, med lyse trevegger og en vakker steinpeis, sånn amerikansk stil, liksom. Praktisk nok finnes det kjempepent servise og glass der, og de røde stolene er både pene og gode, så det er bare topp alt sammen. 4 nye og rene toaletter. Plass til 50, og med lavbudsjettsbryllup er det faktisk det desidert beste vi kan få tak i. Alternativet ville vært et eller annet nedslitt grendehus. Betaler 3000 for leie av lokalet, og da har vi det fra fredag til søndag, i tillegg til at vi kan få strøm til min onkels og mine foreldres bobiler. De kan stå der over natten, noe som er utrolig praktisk. Det er stor parkeringsplass der, stille og rolig, selv om det ligger i en by, og det er jo helt klart et pluss.

Skrevet (endret)

jeg har heller ikke bilde, men vårt lokale er villmarksinspirert! mye furu på veggene, men det er et ganske avslappendes lokale, og når jeg får pynte det i fargene mine så blir det veldig fint! samboeren syns dette lokalet var finest av de jeg viste han, så da fikk han bestemme :) Men jeg er fornøyd med det jeg også :)

det ligger veldig fint til, ved grønne marker og et stort vann (mange fine bildemuligheter og turmuligheter for den som vil strekke på bena). Ligger skjermet fra hovedvei, og har stor og god parkeringsplass!

lokalet har plass til 85 stk, de tar kr 410 pr person som kommer, og det inkluderer leie av lokalet, opprydding og vasking, matlaging (treretters + nattmat) og servering :) de stiller med egen kokke og egne servitører :)

Endret av lisha
Skrevet

Hadde jeg bare visst hvordan jeg la inn bilde så....

Gjest kiara_pusen
Skrevet (endret)

Vi skal ha et partytelt med to topper, så det nærmeste jeg kommer i mitt hode er da noe a`la dette;

pagode_topptelt3.jpg

Vårt eget lille lerret som skal pyntes opp til det ugjenkjennelige akkurat som bruden på den store dagen. Men at jeg er spent på hvordan det faktisk ser ut er det ikke tvil om. :rodmer:

Vi setter opp denne herligheten i hagen til mormor.

Endret av kiara_pusen
Skrevet

Har ikke bilder fra lokalet, men vi endte på kulturscenen på Årvoll Gård. Det er helt ok, men så strippet at pynten og belysningen blir avgjørende.

Vi ønsket oss et lokale ala Månefisken(som var opptatt)og siden vi ikke fant noe tilsvarende i Oslo så ble det Årvoll Gårds Kulturscene siden vi kan prege det såpass mye med egen pynt.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Har ikke bilde men det er ikke særlig pent utenfra :fnise: Men det er et hus hvor jeg har vært gjennom hele oppveksten, så det betyr en del for meg. Verken kjøkken eller toaletter er heller noe å skryte av utseendemessig. Men hovdrommet er stort nok for 100 gjester, har hvite vegger og store vinduer med persienner. Stolene er sorte.

Dessuten har vi en stor frihet i dette lokalet til å gjøre stortsett som vi selv ønsker. :danse:

Skrevet

Samme som over. Vi har leigd et hus der vi kan har inntil 120 gjester og stå for mat og drikke selv. Huset er ikke spesielt pent på utsiden, og både kjøkken og toaletter kunne nok ha trengt en liten oppussing.. Men det bryr meg ikke! Vi disponerer huset fra onsdag til mandag morgen, og betaler 5000 (inkludert utvask). Da er alt vi trenger av dekketøy, bord, stoler, kjøkkenutstyr inkludert.

Tenker å pynte det så det blir kjempefint!!

Skrevet (endret)

Bryllupet var på Kjærnsmo Gård, hadde både vielse (utevielse) og festen der. Ønsker du å se bilder kan du si i fra på pm, ønsker ikke å legge dem ut her. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Vi fikk lokalet i boks i går :)

Er god plass der da, tar 250 stk. Men vi blir ca 100.

Det er tømmervegger i en fin grønnfarge, med litt mørkere grønn på bjelkene. Kjempe koselig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...