Gå til innhold

Trenger hårtips,er lei og vil gjøre noe nytt!help!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig ganske mørkt hår,men pga ehm..grå hår så pleier jeg å stripe det,da synes ikke det grå.jeg er i slutten av 20-årene så synes det er vel tidlig :(

nå er store deler av håret honningblondt,men får jo DEN etterveksten etter bare noen få uker.liite pent,og vanskelig å vedlikeholde.har ikke råd til frisørtime hver mnd..

Det har heller ingen spesiell fasong,det er et sorgens kapittel..hiver det som regel opp i hestehale eller knute for å "få vekk problemet".Jeg har ovalt ansikt og er normalslank,post gjerne bilder av frisyrer!! (for langt hår,det jeg har nå går til under puppene og jeg vil beholde lengden helst)

kunne tenkt meg drastisk forandring,gjerne legge i noen andre fargetoner?hva med dip dye/ombre? synes det er vanskelig å kommunisere med frisører,så tør ikke gi de frie hender.vil ha noe de kan arbeide utifra så vi forstår hverandre;)

Kom med tips,alt av interesse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ombre er dødkult!! Da kan du jo ha mørkt hår oppe og lyst nede, så slipper du etterveksten. Har selv tenkt å farge det sånn på tirs, men jeg har mellonlangt hår så blir ikke helt det samme,men synes denne stilen er kjempefin:-):-)

Skrevet

men..det er vel VEL ut nå,og samtidig så er det de grå hårene mine :( funker ikke med mørk bunn da vettu.tror jeg må satse på noe mer lyst for å maskere de..og dip dye er vel også strengt tatt litt oppbrukt?(har sett noen fine eksempler på bra dipdye,men også veldig mange dårlige)hehe tror ikke jeg tør å gå ned den veien..men kansje dip dye kan bli fint med noe annet enn neon-farger? sånn litt mer naturlig stil kansje? :klo:

Skrevet

Vet det har vært " in" lenge nå og sett masse av det på nettet og at stjernene har det, men ærlig talt har jeg nesten ikke sett en sjel med det her i området.. For min egen del bryr jeg meg svært lite om mote, men hvis det også er en viktig ting for deg, gå inn å søk på litt trender og sånn. Synes nettopp jeg hadde lest om ombre hør og det er ut allerede ? Hehe der ser du hvor lite jeg får med meg;-) dip die sner jeg ikke hva er, men skal sjekke. Går ikke brun farge på grå hår altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...