Gå til innhold

Walk of shame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang hatt en klein walk of shame? Selvfølgelig, alle er jo kleint, men den kleineste av de alle..? :)

Anonym poster: 8ab67322146045f6285acffba72e9c8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss gutta heter det vel "walk of pride" :P

• Liker 6
Gjest grenlandstuppa
Skrevet (endret)

.

Endret av grenlandstuppa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble med en fyr hjem som bodde på Frogner, selv bor jeg på Grunerløkka.. Kl 08:30 synes jeg fyren ble litt for klengete, så jeg bestemte meg for å gå.. Jeg hadde glemt bysykkelkortet mitt, så jeg måtte gå.. På turen hjem er det en mann som roper til meg "går det bra med deg".. Jeg "ja, det går bra".. Gikk gjennom slottsparken.. Der passerte jeg to gardister.. De snudde seg etter meg! Kleint. Og generelt hele veien hjem fikk jeg en god del blikk.. Hvorfor er walk of shame så mye verre for jenter enn gutter?

Anonym poster: cdedc1c18a713f4cb728ad0386dbb4c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt ONS, men er mann og kler meg likt uansett om det er fest eller ikke så ingen hadde jo merket noe. Er jo faktisk ganske normalt å overnatte på feten uten å sove med noen.

Anonym poster: 6be733c8d6c91109a84e99d58365a4d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja uff.

Ble med en bekjent på hotellrommet. Vi hadde ikke sex, men det vet jo ikke folkene jeg passerte neste morgen. Jeg har aldri vært så full i hele mitt liv, klarte såvidt å stå på egne bein da jeg forlot hotellrommet kl 10. Jeg klarte å karre meg ut, mens en forskrekket familie glodde på meg i heisen. Det var ganske åpenbart at jeg ikke tilhørte hotellet :sjenert: Jeg bor i Bergen, men seff var det sol denne dagen, og det krydde av folk ute. Godt jeg såvidt husker gåturen hjem. la meg i sengen hjemme, og klarte ikke reise meg opp før i 20-tiden.

Anonym poster: b071944bc1d66d201077c3d3e8e99a01

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Hvorfor er walk of shame så mye verre for jenter enn gutter?

Anonym poster: cdedc1c18a713f4cb728ad0386dbb4c1

Fordi jenter selv tror at det er walk of shame. Derfor.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min kleineste walk of shame var da jeg bodde i USA.. Etter byturen ble jeg med standard fyren hjem.. Det begynte selvfølgelig å piss regne da jeg gikk ut døra (hadde kun på meg et kort skjørt og en topp.. Jeg ble kliss våt! Jeg hadde jo selvfølgelig klart å ta på meg skjørtet bak fram i tillegg! Ikke spør meg hvordan jeg klarte det.. For å toppe det hele måtte jeg sitte på trappen utenfor der jeg bodde fordi jeg hadde klart å glemme nøkkelen og de jeg bodde med var på forelesning og kom ikke hjem på flere timer.. Jeg måtte også VELDIG på do.. Ikke gøy!

Anonym poster: 8ab67322146045f6285acffba72e9c8a

• Liker 2
Skrevet

For oss gutta heter det vel "walk of pride" :P

Hehe :) "Walk of shame vs Walk of fame" pleier vi å kalle det - gjelder for begge kjønn. Kommer an på hva man føler dagen etter :)

Til emnet: nei, jeg har vel ikke hatt det, egentlig. Mitt pinligste øyeblikk i sånn sammenheng var en gang en veiarbeider plystret og ropte etter meg da jeg var på vei hjem fra min hook-up i 11-tiden en søndag. Han visste jo ikke hvor jeg kom fra, og ingen stiletthæler eller raknete strømpebukser som "gav det vekk" heller - bare vanlige meg i mine vanlige klær. Så jeg kunne vært på vei til kirken for alt han visste! :) ..hehe... men samtidig så følte jeg akkurat der og da at det var veldig synlig, så jeg ble veldig selvbevisst og bittelitt flau i et kort øyeblikk.

Skrevet

Ja, på 18. mai iført bunad. Gjett om jeg fikk mange kommentarer om å ha bommet på kalenderen :laugh:

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Det må ha vært etter en fest da jeg studerte på et ganske lite sted. For det første var det en del som hadde fått med seg hva som skjedde kvelden i forveien, for det andre hadde jeg vel på meg pentøy og det bodde masse felles kjente hele veien hjem. På den annen side var det en bra flørt, så det var verdt det. Ellers har jeg faktisk hatt med de fleste flørtene hjem til meg, så det er de som har måttet ut i dagslys...

En annen gang, hvor jeg ikke hadde hatt sex, gikk jeg hjem langt utpå morgenkvisten etter 17.maifeiring; med revna skjørt, høy promille og restene av vinkartongen dinglende i hånda.

Anonym poster: 5b30e82de9e12b5748edb398f64ae1a6

• Liker 1
Skrevet

Kom hjem for noen år siden , morgen 17. Mai, rett fra nachspiel med pizza og cola. Alle barnefamilier i bunad og på vei til barnetoget. Akkurat når jeg skulle åpne døren min, så kommer naboen min og lurer på hva som har skjedd? Ehhhhh...ingenting, hvordan da?

Var visst litt av et syn.

Egentlig ikke walk of shame , men kan skje den beste ;)

• Liker 1
Skrevet

Ha, ha.... jeg har virkelig ikke til vane å bli med fremmede menn hjem, og slo til med dette for første gang like før jul. Han var VELDIG kjekk, og jeg var VELDIG full.

Dette gjorde at jeg var VELDIG forfjamset da jeg våknet opp neste morgen. Først vimser jeg bare rundt og babler om at jeg har dårlig tid, før jeg så og si stormer ut av leiligheten hans.

Min "walk of shame" var så skamfull at jeg fortrengte hele episoden. Og når han inviterer meg på middag hjemme hos seg noen dager senere, så har jeg virkelig ingen anelse om hvor han bor. Og denne byen er virkelig ikke SÅ stor.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha overnattet på militærleiren med en aldeles nydelig ung offiser var det temmelig tydelig for alle dagen etterpå da jeg ble henta av veninna mi hva som hadde skjedd ...

Håper det gav litt status for ham da ....

Anonym poster: 27acff466e969849282bcf4e8b7358e9

• Liker 2
Gjest Lurifix
Skrevet

Hvorfor er walk of shame så mye verre for jenter enn gutter?

walk of shame? doesn't matter, had sex.

• Liker 2
Gjest aam1972
Skrevet

Det er lenge siden. Nå er jeg blitt så gammel at jeg er stolt av å tusle hjem på morgenkvisten med bustete hår ;-)

• Liker 1
Skrevet

Min kleineste walk of shame var i vår, dagen etter x-russefest. Ikledd en meget godt brukt russebukse i slutten av april var det lite gøy å ta gåturen hjemover, da det selvfølgelig var kjempefint vær ute som tilsa byens befolkning var overalt og se. Prøvde å gå en vei hvor jeg møtte så lite folk som mulig, men var flere som kjørte forbi som ropte "russ" og tuta. Ikke gøy å være "russ" når man faktisk ikke er det. Haha. Hadde det jo bare vært i mai-måned, så hadde jo ingen lagt merke til meg.

Skrevet

Kan ikke si jeg bryr meg noe særlig om at folk ser at jeg tusler rundt i høye sko og strømpebukse med hull i på søndagsmorgenen.. Men når det er sagt, så bruker jeg ofte å smile litt for meg selv når jeg ser jenter i samme situasjon.

Gjest winston
Skrevet (endret)

.

Endret av winston

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...