Gå til innhold

Inspirasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sider og slikt bruker dere som inspirasjon i planleggingen? :-) Trenger gode tips ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Har vært flittig bruker av google for å finne en ide til invitasjon!

Ellers leser jeg bryllupsbloggene på blogg.no, men det er ikke så veldig mye bra det alltid.

www.stylemepretty.com er jo en klassiker med mye fine bilder :) Og i tillegg har jeg et uvisst antall bryllupsblader å kikke i :danse:

Skrevet

offbeatbride.com

Pinterest

Skrevet

Jeg synes bryllupsbladene "wedding" fra uk har masse fin inspirasjon!:)

Skrevet

Supert, takk! Bare å skrive hvis noen har flere også. Og forresten, hva er bra å søke på på pinterest?

Skrevet

Supert, takk! Bare å skrive hvis noen har flere også. Og forresten, hva er bra å søke på på pinterest?

Det kommer jo helt an på hva du er etter. Vil du ha vintage-inspirerte brudekjoler så søker du på det, vil du ha romantiske borddekorasjoner så søker du på det. Et greit tips er å søke bredt først - bruk så få ord som mulig - så får du flere treff. Og sjekk både pins og boards! :)

Skrevet

Lite spørsmål til (merker jeg er dårlig til å finne visse ting på nett), noen som har bildet/blogger som har brukt norgesglass som bryllups pynt? Har så lyst til å gjøre noe stilig ut av det, siden det både passer til lokalet og er gratis.

Skrevet

Forumet på bryllupsvenner.no

Blader

Googler

Pinterest

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg liker denne:

http://www.theperfectpalette.com/

Og så er pinterest veldig bra å bruke, selv om jeg synes det er litt mange "amerikanske" bilder der inne, ikke helt i stil med det litt enklere norske bryllupet jeg ser for meg ;)

Er det noen andre som har gode sider med inspirasjon til bryllup?

Skrevet

Hvis du googler wedding centrepieces, kommer det opp en del fint:)

Eller creative centrepieces, eller original centrepieces.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...