Mariahamm Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Hvilke sider og slikt bruker dere som inspirasjon i planleggingen? :-) Trenger gode tips ;-)
Gjest 2013 bryllup Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Har vært flittig bruker av google for å finne en ide til invitasjon! Ellers leser jeg bryllupsbloggene på blogg.no, men det er ikke så veldig mye bra det alltid. www.stylemepretty.com er jo en klassiker med mye fine bilder Og i tillegg har jeg et uvisst antall bryllupsblader å kikke i
marihihia Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Jeg synes bryllupsbladene "wedding" fra uk har masse fin inspirasjon!
Mariahamm Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2013 Supert, takk! Bare å skrive hvis noen har flere også. Og forresten, hva er bra å søke på på pinterest?
Pingting Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Supert, takk! Bare å skrive hvis noen har flere også. Og forresten, hva er bra å søke på på pinterest? Det kommer jo helt an på hva du er etter. Vil du ha vintage-inspirerte brudekjoler så søker du på det, vil du ha romantiske borddekorasjoner så søker du på det. Et greit tips er å søke bredt først - bruk så få ord som mulig - så får du flere treff. Og sjekk både pins og boards!
Mariahamm Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2013 Lite spørsmål til (merker jeg er dårlig til å finne visse ting på nett), noen som har bildet/blogger som har brukt norgesglass som bryllups pynt? Har så lyst til å gjøre noe stilig ut av det, siden det både passer til lokalet og er gratis.
Suzi Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Forumet på bryllupsvenner.no Blader Googler Pinterest
bambis Skrevet 24. april 2013 #10 Skrevet 24. april 2013 Jeg liker denne: http://www.theperfectpalette.com/ Og så er pinterest veldig bra å bruke, selv om jeg synes det er litt mange "amerikanske" bilder der inne, ikke helt i stil med det litt enklere norske bryllupet jeg ser for meg Er det noen andre som har gode sider med inspirasjon til bryllup?
Gjest dette Skrevet 24. april 2013 #11 Skrevet 24. april 2013 Hvis du googler wedding centrepieces, kommer det opp en del fint:) Eller creative centrepieces, eller original centrepieces.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå