Lilletrollet Skrevet 12. mars 2004 #1 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg lurer litt på hvor dere har planer om å legge sommerferien i år. Vi har planlagt storbritannia vi da. Skal besøke noen som mannen kjenner der! Så da blir det nok litt farting rundt i landet. London skal taes i et bedre øyesyn...he he!! Gøy å høre planene til andre!! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 12. mars 2004 #2 Del Skrevet 12. mars 2004 Høres spennende ut! Jeg og samboeren skal til Bulgaria sammen med et vennepar. Siden vi har vært en del ute og reist hver for oss, blei vi enige om å dra et sted ingen av oss hadde vært før....Så det endte med Bulgaria! Håper det er fint der... Artig veit jeg vi får uansett, for vi har et supert reisefølge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 12. mars 2004 #3 Del Skrevet 12. mars 2004 Ehh... Ett par uker i Kreta, nærmere bestemt Rethymnon. Skikkelig oppfinnsomt er det nok ikke, men jeg og sambo elsker å slappe av ved stranden, spise god mat og bare være forelsket... Der skal vi leie bil og kjøre rundt i øya noen dager også, så vi får med oss litt arkeologi greier. Ellers skal vi ta en tur til Haugesund og Lindesnes. Var der ifjor sommer og det var helt nydelig der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mars 2004 #4 Del Skrevet 12. mars 2004 Høres spennende ut! Jeg og samboeren skal til Bulgaria sammen med et vennepar. Siden vi har vært en del ute og reist hver for oss, blei vi enige om å dra et sted ingen av oss hadde vært før....Så det endte med Bulgaria! Håper det er fint der... Artig veit jeg vi får uansett, for vi har et supert reisefølge!! Bulgaria er ett sted jeg aldri kommer til å reise tilbake til. Misstrivdes virkelig, men har hørt andre som er superfornøyd så er spent på hva du synes. Selv skal vi til Roma i september og en tur til københavn i juli en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 13. mars 2004 #5 Del Skrevet 13. mars 2004 I sommer blir det hytteturer hver helg omtrent. Sparer ferien til høsten da vi drar på sydentur med et vennepar. Da blir det bading, soling, shopping, god mat og litt festing. Gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. mars 2004 #6 Del Skrevet 13. mars 2004 Skal på flere småturer rundt om, men hovedturen går til Glasgow og Skottland. Mannen og jeg skal reise sammen med to kamerater, vi blir en ukes tid. Tror vi kommer til å bo i Glasgow, men vi skal leie bil og reise litt rundt. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 13. mars 2004 #7 Del Skrevet 13. mars 2004 Har tenkt meg en uke til London! Og ellers noen småturer hit og dit innenlands. Men hadde jeg hatt penger og mulighet hadde jeg dratt til Usa og kjørt fra kyst til kyst og tatt livet helt som det falt seg i en periode! Eller Safari i Afrika hadde heller ikke vært dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 13. mars 2004 #8 Del Skrevet 13. mars 2004 I år har vi ikke lagt noen planer for sommeren. Tar det som det kommer. Jeg tenker at vi sikkert kommer til å ta noen helgeturer, evt. låne hytta til svogeren min ei lita uke. Neste år derimot planlegger vi både besøk i Mummidalen og Astrid Lindgrens verden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 14. mars 2004 #9 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi skal til Færøyene. Besøke mannen sin familie. Vi kommer nok til å reise rundt på øyene og ser oss om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. mars 2004 #10 Del Skrevet 14. mars 2004 I sommer går turen til Kreta (sammen med en flokk venninner), Provence og Oslo. Gleder meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. mars 2004 #11 Del Skrevet 15. mars 2004 Masse langhelger på fjellet, da vi skal bygge på hytta... Hvis det blir tid blir det kanskje ei uke i varmere strøk på høstparten. Men det må bli noe billig, har ikke råd til store utskeielser siden vi var på dyr ferietur i fjor, 3 uker i Brasil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. mars 2004 #12 Del Skrevet 15. mars 2004 Skal på flere småturer rundt om, men hovedturen går til Glasgow og Skottland. Mannen og jeg skal reise sammen med to kamerater, vi blir en ukes tid. Tror vi kommer til å bo i Glasgow, men vi skal leie bil og reise litt rundt. Gleder meg! Vi skal også til Glasgow!!! Har vært der to ganger før, denne gangen reiser vi sammen med et vennepar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. mars 2004 #13 Del Skrevet 15. mars 2004 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 16. mars 2004 #14 Del Skrevet 16. mars 2004 I år går sommerferien - som også blir bryllupsreise - til Maldivene! Gleder oss veldig, 16 dager med hvite strender og turkis hav og totalt avslappende!! Sukk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 #15 Del Skrevet 16. mars 2004 Skal til Hellas, nærmere bestemt den lille øyen Antiparos. Dette blir vel 7nde gangen jeg drar dit. Eller var det 8nde? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå