Gjest Estrela Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 http://makoy.s5.com/E.HTM Scroll dere nedover, legg merke til bildene og navnene i venstre marg. :o :o :o Synes dette var moro. Gjør det meg til et forferdelig, overfladisk og misunnelig menneske?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 vet ikke jeg, syns flesteparten så rimelig greie ut!!!! Kanskje du kan komme med bilde av deg fra 80-tallet, så vi kan vi sammenligne alle sammen.....eller?
Gjest Estrela Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Gjerne det, baby/barnebilder er da alltid søte..
Gjest pace Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Ser greie nok ut de. Men morsmomt. Ben Stiller ser så utrolig bra ut Særlig nå med den nyeste filmen hans. Halle Berry så annerledes ut. lol, og Kim Bassinger ser ut som Liv Ullman. Pamela Anderson så ivertfall annerledes ut. lol, Renee ser helt dolly ut. Tja, hun er vel fortsatt Dolly. Uma Thurman... :o Grå andunge. Eller heter det ansiktsoperasjoner?
Felicia Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Jeg syntes de fleste så ut som normale, søte mennesker... ...men ser ikke Sarah Jessica Parker ut som en mann i "drag"?
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2004 #9 Skrevet 12. mars 2004 Åttitallet var et fantastisk år hva angår voldsomme frisyrer og viltre øyenbryn.... Så nok ikke helt klok ut selv heller på den tiden.
Gjest Cuddly Skrevet 12. mars 2004 #10 Skrevet 12. mars 2004 Ingen sjokk egentlig, men Sarah hadde usedvanlig langt hode og tettsittende øyne... Og George Clooney kler virkelig å være godt voksen!!!
Dina Skrevet 12. mars 2004 #11 Skrevet 12. mars 2004 Pamela så jo heeeelt annerledes ut da :o Pamela er jo fra Kanada, og jeg har en kjenning derfra som gikk på skole med henne i ungdomsårene... Hun sier at dama overhodet ikke er til å kjenne igjen...! Dina
Gjest Madam Felle Skrevet 12. mars 2004 #12 Skrevet 12. mars 2004 Pamela så jo heeeelt annerledes ut da :o Helt enig, for det var komplett umulig å se at det var henne.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 13. mars 2004 #15 Skrevet 13. mars 2004 Håhå j-lo å morsom gammel dame ut!
Malou Skrevet 13. mars 2004 #16 Skrevet 13. mars 2004 Synes ikke de fleste av bildene var særlig overraskene jeg. Hvem så ikke litt rar ut på 80-tallet? De fleste av oss har vel forandret oss litt siden den gang. At Pamela Andersson nesten ikke er til å kjenne igjen er vel heller ikke det store sjokket. Hadde noen trodd at hun virkelig ser sånn ut som hun gjør nå? Men underholdene bilder for all del. Hvem er Amber Valetta? Amber Valetta er modell. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå