Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min telefon må jeg bruke engelsk eller dansk i operativsystemet. Hvorfor finnes ikke norsk, og finnes det en måte å skaffe dette på?

Ordboken er på norsk, men problemet kommer når jeg søker i google/youtube å får opp engelske/danske treff. Likedan når jeg skal laste ned apper. Vet man kan endre søkeinstillinger, men dette blir tungvndt å gjøre hver gang.

Har du norsk på mobilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innstillinger -> Språk og inndata -> Språk

Velg norsk

AnonymBruker
Skrevet

Har du kjøpt den i Norge? Da skal det ihvertfall være mulig å få brukt den på norsk. Om ikke er det noe feil med telefonen.

Anonym poster: 9f067d08c595b41526a5e8d5804aeaca

Skrevet

Under innstillingene - språk, finnes ikke norsk. Mener jeg hadde norsk før men etter en oppdatering er det plutselig borte. Kjøpte telefonen i Norge ja.

Skrevet

Uansett hvor i verden den er kjøpt kan man velge norsk. Jeg har en Galaxy Tab fra USA og ikke noe problem det...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Under innstillingene - språk, finnes ikke norsk. Mener jeg hadde norsk før men etter en oppdatering er det plutselig borte. Kjøpte telefonen i Norge ja.

Da er det noe feil da. Kanskje du skal prøve en ny oppdatering, eller så må du ta kontakt med de der du kjøpte telefonen.

Anonym poster: 9f067d08c595b41526a5e8d5804aeaca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...