Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kanskje litt tidlig å tenke på, men jeg liker å ha god tid:) Har dere tenkt ut gave? Eller har dere noen tips? Finnes sikkert en haug av slike tråder her fra før, så er bare poste link også.

Det er jo ikke bursdag/julaften, så jeg tenker at gaven ikke skal koste så veldig mye, men vil samtidig at det ikke skal være noe fjas. Vi har bare vært sammen noen uker, så jeg har ikke så mye bilder osv. til å lage album, slik jeg har lest på andre forum.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ifjor så fikk jeg hjertekonfekt og en bamse, synes det var kjempesøtt.

Denne gangen vet jeg ikke helt. Kanskje en tur på resturant? eller lage middag hjemme?

Anonym poster: e765b9eb1f725b6a5db7d96a7c61f7e6

Skrevet

Konfekt var en god ide:) Han ELSKER sjokolade. Restaurantbesøk er jo også greit, men vet at han kommer til å insistere på å betale. Er den noen andre "opplevelser" det går an å gi i stedet for gave?

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort, som du har lagd selv, på massasje f.eks...

Anonym poster: 42a31bd89be81d85dca0b34aa5a67afd

AnonymBruker
Skrevet

Om du kjøper gavekort på den resturanten dere skal på, så kan det jo ikke bli han som må betale. :-P

Eller så tror jeg kjæresten MIN hadde satt pris på kinamat/pizza med en bra film hjemme. Eller å playstation for den del ;)

Du kan jo også kjøpe sexy undertøy, så overaske han med det om kvelden.

Anonym poster: e765b9eb1f725b6a5db7d96a7c61f7e6

Skrevet

Har fått min samboer til å begynne å tenke på valentines gave:) Selv har jeg ønsket meg en ny eksterndisk:P Ikke det mest romantiske kanskje, men er det jeg har mest bruk for:)

Skrevet

Seriøst? Er dette noe folk har begynt å planlegge?

Skrevet

Jeg savner tiden der man bare gav kort, og evt sjokolade. Det er jo en kjærlighetsdag og ikke en ekstra julaften, som det nesten virker som mange praktiserer. Det fineste man kan gi hverandre er tid og full oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...