Snoken Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Jeg og samboervhar vært sammen i snart fire år. Vi har alltid fungert greit sammen når det gjelder praktiske ting, men nå begynn jeg å tvile. Vi har ingen felles interesser, bortsett fra å se film av og til, og samboeren min er ofte borte til venner 2-3 ganger om dagen, mens jeg sitter hjemme. Jeg har flere ganger sagt at om ikke begynner å være mer hjemme å bruke tid på meg, orker jeg ikke dette mer. Men han fortsetter som før. Er nå kjempe usikker på om jeg skal legge mine egne litt egoistiske følelser til siden, eller om jeg skal bryte? Hva om jeg ikke får det bedre? Noen synspunkter?
Testosteron Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Han trives tydeligvis bedre sammen med andre enn deg. Det får du ikke gjort noe med. Han kommer derfor til å fortsette med å tilbringe mer tid sammen med andre enn med deg. Kan ikke du skaffe deg noen venner å være sammen med?
mckinley Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Det kommer sannsynligvis ikke til å forandre seg. Du blir nødt til å kjenne på om dette er det forholdet du vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå