Gå til innhold

For oss som vil OPP i vekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre her som vil legge på seg? Tenkte at vi kunne ha en tråd hvor vi kommer med tips, oppskrifter osv :) Jeg vil gjerne legge på meg rundt 5 kilo. Synes jeg er altfor tynn slik jeg er nå. Sliter litt med å få i meg nok mat.

Andre som har det sånn?

Anonym poster: 482d97eb06c2bd6903709542388ca000

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd å komme opp i vekt en stund, men ikke hatt matlyst og da var det vanskelig. Men jeg begynte å presse i meg mat selvom jeg ikke var sulten, så ble appetitten sakte men sikkert mye bedre. Prøver å spise litt hele tiden, hvis jeg glemmer å spise en dag ( travel dag eller hvis jeg ikke er hjemme med tilgang til kjøleskapet) blir jeg skikkelig dårlig, det blir jeg egentlig fort hvis blodsukkeret mitt faller.

Beste triks er å spise masse lette ting å få i seg, jeg har mine faste ting jeg spiser hver dag, har jeg gått tom for dette en dag, sliter jeg med å spise noe annet. Så for meg er rutiner kjempebra:-) få i seg nok protein, karbo, fett, vitaminer så kommer det fort, trene litt styrke ved siden av og:-)

Endret av gjestSofia
Skrevet

TS: Skriv hvordan du spiser, så kan du få konkrete råd. Og aldri hopp over måltider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...