AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Er det noen andre her som vil legge på seg? Tenkte at vi kunne ha en tråd hvor vi kommer med tips, oppskrifter osv Jeg vil gjerne legge på meg rundt 5 kilo. Synes jeg er altfor tynn slik jeg er nå. Sliter litt med å få i meg nok mat. Andre som har det sånn? Anonym poster: 482d97eb06c2bd6903709542388ca000
gjestSofia Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Jeg har prøvd å komme opp i vekt en stund, men ikke hatt matlyst og da var det vanskelig. Men jeg begynte å presse i meg mat selvom jeg ikke var sulten, så ble appetitten sakte men sikkert mye bedre. Prøver å spise litt hele tiden, hvis jeg glemmer å spise en dag ( travel dag eller hvis jeg ikke er hjemme med tilgang til kjøleskapet) blir jeg skikkelig dårlig, det blir jeg egentlig fort hvis blodsukkeret mitt faller. Beste triks er å spise masse lette ting å få i seg, jeg har mine faste ting jeg spiser hver dag, har jeg gått tom for dette en dag, sliter jeg med å spise noe annet. Så for meg er rutiner kjempebra:-) få i seg nok protein, karbo, fett, vitaminer så kommer det fort, trene litt styrke ved siden av og:-) Endret 6. januar 2013 av gjestSofia
Glynis Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 TS: Skriv hvordan du spiser, så kan du få konkrete råd. Og aldri hopp over måltider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå