Gå til innhold

Freya sportsbh - str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt Freya sin Active Underwired sportsbh og kan fortelle hvordan den er i størrelsen? Jeg bruker 70e i mine vanlige bher fra Freya, men er litt i tvil om jeg bør bestille samme størrelse i en sportsbh?

:hoppe:

Og hvor pleier dere handle Freya-bher (på nettet)? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne sportsbhen, og den er helt super! Har ingen vanlige Freya bher,men bruker ca 70F til vanlig. Jeg kjøpte min på Lalina i Oslo og ble da målt, så fikk str 60 GG. Den sitter veldig stramt på, men den holder da også alt på plass:) så vil anbefale å gå ned en str i omkrets, så er du sikker:)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har en sports-BH fra Freya, og jeg var alltid kjempefornøyd med den. Men det er viktig at du får tilpasset den siden det er snakk om ørsmå marginer. Jeg anbefaler ikke å kjøpe slike BH-er på nettet, i og med at det er vanskelig å finne den perfekte størrelsen. Dessuten, et annet VELDIG, VELDIG viktig punkt, er at du støtter de lokale BH-butikkene der du bor. Hvis de blir nedlagt som følge av at "alle" skal kjøpe seg BH på nett, kan ikke du komme i ettertid og klage på at all spisskompetanse forsvinner i hjembyen din.

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg ender nok på med å kjøpe den på butikken, som jeg alltid gjør. Liker å få prøve bher og være sikker på at den passer, men noen ganger skulle jeg ønske at man kunne fått skikkelig undertøy litt billigere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...