AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Hvis du du var på jobb for eksempel og lette etter noe i ei skuffe, eller bøyde deg over et bord og slappet av, uansett, slik at du stod i en stilling der du hadde rumpa i været. Hvordan ville du reagert om en mannlig kollega hadde da sagt noe sånt som dette med et smil, "Og her står vi klare ser jeg". Anonym poster: bd1f52e3138e3a01460bef670519be41
Elensire Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Det kommer jo ann på hvilken relasjon en har til den aktuelle kollegaen. Men på min arbeidsplass hadde jeg bare flirt det bort. Vi spøker med alt mulig alle imellom. Men det er jo klart at ikke alle arbeidsplasser er på samme måten da. 2
Gjest Trappetroll Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Hadde mest sannsynlig bare ledd. :-)
aquiz Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Hadde noen på jobben sagt det til meg hadde jeg begynt å le... Jeg har før blitt spurt av en mannlig kollega om jeg kledde av han med øynene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Jeg hadde blitt ganske sur. Synes ikke det er greit å si slike ting. Anonym poster: 8a6f8dc2ffdd44af86a41279203f4e4e 5
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Jeg ville sagt et ett eller annet om at han var homo, eller at jeg ikke var det, forhåpentligvis på en kontormorsom måte. Evt. kunne jeg sagt: "ja, nå venter jeg bare på lighter". Har en følelse av at det spørsmålet var ment til kvinner.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. januar 2013 #11 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Jeg ville sagt et ett eller annet om at han var homo, eller at jeg ikke var det, forhåpentligvis på en kontormorsom måte. Evt. kunne jeg sagt: "ja, nå venter jeg bare på lighter". Har en følelse av at det spørsmålet var ment til kvinner. Den skal jeg bruke om den kommentaren ts fikk kommer Kjipt med sånne kommentarer på arbeidsplassen. Endret 7. januar 2013 av Evilposelos
Gjest Surrehodet Skrevet 7. januar 2013 #12 Skrevet 7. januar 2013 Det komer helt an på arbeidsplass og generell tone kollegaer imellom. Et sted jeg jobba klaska vi hverandre på rompa hele tiden, neste sted var sjefen en slask som faktisk fikk seg en på trynet før jeg marsjerte ut fra stedet og aldri kom tilbake. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. januar 2013 #13 Skrevet 7. januar 2013 Det komer helt an på arbeidsplass og generell tone kollegaer imellom. Et sted jeg jobba klaska vi hverandre på rompa hele tiden, neste sted var sjefen en slask som faktisk fikk seg en på trynet før jeg marsjerte ut fra stedet og aldri kom tilbake. Hva gjorde/sa han? Og enda viktigere, hvor jobbet du før?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. januar 2013 #14 Skrevet 7. januar 2013 "det ser eg du og er..."
Gjest Surrehodet Skrevet 8. januar 2013 #15 Skrevet 8. januar 2013 Hva gjorde/sa han? Og enda viktigere, hvor jobbet du før? Jobba på en Pub, hvor vi var 4 ansatte som var veldig gode venner. Vi hadde en flørtende tone oss alle i mellom. Nests sted var i en annen landsdel, dagligvarebutikk og sjefen som jeg ikke kjente (jobba der kanskje i 1 uke) Klaska meg på rumpa da han gikk forbi, samtidig som han kom med en kommentar om spretten rumpe. Han ble visst litt sjokkert da jeg lappa til ham. Fikk høre i ettertid at alle de ansatte opplevde trakasering men etter jeg lappa til ham var det slutt. 2
Moderfavn Skrevet 8. januar 2013 #16 Skrevet 8. januar 2013 Mest sansynlig ville jeg flirt godt. Skulle setting, tonefall og inntrykk/forhold til den som sa det likevel tilsi at jeg følte ubehag, ville jeg ha sagt det med en gang. "Uff det skulle jeg ønske du ikke sa. Synes det ble litt ekkelt, selv om du mente det humoristisk." Etterfulgt av et smil, og et spørsmål om han har/vet hvor gjenstanden jeg lette etter er. Greit å sette grenser med en gang hvis man ikke liker noe, for slike kontorhumorister har det med å gjenta seg selv i det uendelige hvis de tror de er morsomme.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #17 Skrevet 8. januar 2013 Jeg ville nok flirt det bort, men det ville vært for syns skyld. Jeg synes en sånn kommentar er veldig upassende, og jeg hadde blitt fornærmet av det. Anonym poster: aaf4318c0ea4884c6d53f40a0967e94e 1
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2013 #18 Skrevet 8. januar 2013 Ville sikkert smilt litt dumt av det, kom an på tonen mellom kollegene på arbeidsplassen. Men nå er det sånn at en del folk må liksom lete etter småfrekke kommentarer hele tiden og noen ganger blir man som jente litt lei av sånne sex-hentydninger hele tiden. Har kjent litt på det selv og setter absolutt ikke pris på det, så for min del ville det også komme an på hvor mye jeg har fått av sånne kommentarer fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå