Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en kvinne fra Polen og har fått ny jobb på sykehus. Der traff jeg en kollega og ble skikkelig forelsket... Han er en veldig god kollega, men jeg vil ha noe mer!!! Han er skilt, men har evt en kjæreste. Jeg følte signaler, jeg er nesten sikker på at han er glad i meg også. Men viser ikke noen interesse. Kan noen forklare meg hvordan det virker i Norge? Er det ikke mulig å finne en kjæreste på arbeidsplass? Det er et lite sted dvs alle kjenner alle :) Hvor kan jeg finne en kjæreste da?

Anonym poster: 5073b3b46f0d76a230decaa0e9c4b8e0

Videoannonse
Annonse
Gjest Bibompibomp
Skrevet

Det er i utgangspunktet ikke så lurt å innlede forhold med noen på arbeidsplassen, og slett ikke med en som allerede har kjæreste.

At han ikke viser interesse i større grad enn at du føler han liker deg er helt sikkert pga at han ikke ønsker at ting skal utvikle seg til noe mer enn et kollegialt vennskap mellom dere, noe du bør og må forholde deg til.

Stopp mens dere enda befinner dere på et vennskapelig nivå!

Skrevet

Norge er vel på verdenstoppen i å finne partnere/kjærester på arbeidsplassen.

Jeg fikk meg kjæreste på jobben. I dag er vi gift og har hus og hund!

Men å finne en som allerede har kjæreste, det er uaktuelt. Da er han jo opptatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svaret. Jeg gjorde flere forsøk men alt var forgjeves :) Og dette føles vondt fordi det er ikke ofte en treffer en mann som matcher. På et lite sted treffer vi folk bare på jobb :) Men jobb er en del av livet. Jeg har gode kollegaer og noen venner men savner en kjæreste. Til og med på jobben liker jeg bare HAN og ikke noen annen :)

AnonymBruker
Skrevet

Norge er vel på verdenstoppen i å finne partnere/kjærester på arbeidsplassen.

Jeg fikk meg kjæreste på jobben. I dag er vi gift og har hus og hund!

Men å finne en som allerede har kjæreste, det er uaktuelt. Da er han jo opptatt.

Du var heldig da! OK, jeg tenkte at de ikke var samboer enda :) og så vidt jeg vet deres kjærester kommer og går :) Hvis jeg blir tålmodig og venter? Jeg er nesten klar til å si ham: Ingen sak, si ifra når du er ferdig :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan folk flest ser på det i Norge, men jeg lever nå etter ordtaket "Ikke drit i eget reir" etter dårlige erfaringer når det kommer til romantiske relasjoner på arbeidsplass. Godt mulig at din kollega har samme holdning og derfor han ikke viser interesse tilbake (du sier du tror han liker deg tilbake).

For meg er nåværende arbeidsplass såpass viktig for min videre karriere at jeg heller dropper arbeidsplassen som en sjekkearena.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan folk flest ser på det i Norge, men jeg lever nå etter ordtaket "Ikke drit i eget reir" etter dårlige erfaringer når det kommer til romantiske relasjoner på arbeidsplass. Godt mulig at din kollega har samme holdning og derfor han ikke viser interesse tilbake (du sier du tror han liker deg tilbake).

For meg er nåværende arbeidsplass såpass viktig for min videre karriere at jeg heller dropper arbeidsplassen som en sjekkearena.

Takk for svaret!!! Ja, det ser sånn ut. Det er bare sund når man treffer en virkelig god mann og må droppe... Det finnes ikke uteliv her, ingen plass å treffe folk. Hvordan skaffe relasjoner da?

Skrevet

Takk for svaret!!! Ja, det ser sånn ut. Det er bare sund når man treffer en virkelig god mann og må droppe... Det finnes ikke uteliv her, ingen plass å treffe folk. Hvordan skaffe relasjoner da?

Det er et godt spørsmål ja, men finnes det andre sosiale sammenkomster der du bor. Jeg har virkelig ingen erfaring fra tettsteder, små byer og bygder, men er det ting som felles dugnader, midtsommerfester e.l. ? Treningsenter, bowling hall, o.l. ? Du sier jo selv at "alle kjenner alle", da må jo folka møtes på en eller annen måte.

Jeg sier ikke at jobben er et feil sted å sjekke for alle, sier bare at for meg selv så er det noe jeg avstår fra og jeg har faktisk nylig unlatt å flørte/gi positiv oppmerksomhet tilbake både pga dårlige erfaringer tidligere og viktigheten av - og trivselen på - nåværende jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...